Leginkább érintett települések Tolna vármegyei Szakály és környező települések!
Forrás: MSN / FB
Ez is érdekelhet:
A Kia EV6 legújabb, egy motorral szerelt változata bizonyos szempontból visszalépésnek tűnhet a korábbi modellhez képest. A kocsi most körülbelül 80 kilogrammal nehezebb lett, ugyanakkor a teljesítménye nem nőtt ezzel arányosan, ami azt eredményezi, hogy a teljesítmény-tömeg arány körülbelül 4%-kal csökkent. Ez az arány fontos mutató, mivel ez határozza meg, milyen fürgén és dinamikusan tud gyorsulni egy autó. Bár a Kia nem ver nagy dobra ilyen részleteket, az adatok önmagukért beszélnek: korábban a 0-ról 100 km/órára való gyorsulás ideje 7,3 másodperc volt, ez most 7,7 másodpercre nőtt. Ez elsőre nem tűnik hatalmas különbségnek, de ha megnézzük a konkurenciát, látszik, hogy más gyártók egyre jobb eredményeket érnek el: például a Polestar 2 korábbi 7,4 másodperces idejét 6,1 másodpercre javította, a leglassabb Tesla Model Y pedig már több mint egy másodperccel gyorsabb az EV6-nál.
Egy ilyen piaci környezetben, 2024-ben, már nem lesz könnyű dolga az EV6-nak, ha olyan modellek közé szeretne tartozni, amelyek gyorsnak és dinamikusnak érződnek. Az EV6 vezetési élménye is ezt erősíti meg: még a sportosabbnak szánt „Sport” üzemmódban sem érzi magát sietősnek az autó, inkább fokozatosan, visszafogottan indul meg, mintha először alaposan fel akarná mérni a helyzetet. Amikor viszont eléri a 30 km/h körüli sebességet, akkor kezd határozottabban megjelenni az elektromos motor nyomatéka. Egy kissé nedves úton végzett teszt során a mért gyorsulás 0-ról 96 km/h-ra (azaz 60 mérföld/órára) 7,5 másodperc volt, míg a 0-100 km/h 7,8 másodpercet vett igénybe, ami kissé lassabb a gyártó által megadott számoknál, de még mindig nem számít kifejezetten lassúnak – önmagában vizsgálva az autót nem mondhatjuk rá, hogy gyenge lenne, csak épp a vetélytársaihoz képest veszített lendületéből.