Természetesen a valóság valószínűleg sokkal prózaibb: a sztárok külseje a kor előrehaladtával változhat, és egy-egy előnytelen ruha, szög vagy világítás is könnyen elindíthatja a pl/tyk/lav/nát.
Forrás: MSN / FB
Ez is érdekelhet:
A belépőszintű Active modell ára 26 195 fonttól indul, míg a valamivel jobban felszerelt Design változatért 27 195 fontot kell fizetni. A nagyobb, 60 kWh-s akkumulátorral szerelt modellek ennél drágábbak: a Comfort 30 195 fontba kerül, a csúcsmodell, a Design pedig 31 695 fontba.
Érdekes, hogy a BYD nem úgy közelítette meg a modellválaszték kialakítását, ahogyan sok más gyártó teszi – vagyis nem csak a legdrágább verziókra pakolta fel az összes extrát. Ehelyett szinte minden változatban elég jó az alapfelszereltség, így nem kell feltétlenül a legdrágább modellt megvenni ahhoz, hogy egy jól felszerelt, megfizethető elektromos autót kapj.
Még az alapmodellek is tartalmaznak olyan hasznos dolgokat, mint a hőszivattyú (ami hatékonyabb fűtést biztosít, különösen télen), a járműből más eszközök töltésére is alkalmas V2L technológia, a körpanorámás kamerarendszer (ami tényleg kiváló), az adaptív tempomat, valamint egy sor biztonsági funkció. A Design csúcsverzió ugyan kínál néhány plusz extrát, de ezek nem olyan jelentősek, hogy feltétlenül megérje a felárat. Éppen ezért inkább az olcsóbb változatokat ajánlanánk.
Ha azonban a konkurenciához, például az MG 4-hez hasonlítjuk a BYD Dolphint, akkor már nem tűnik ennyire egyértelműen jó vételnek. A legolcsóbb MG 4 például mindössze 800 fonttal drágább a Dolphin Active-nél, viszont egy kicsit nagyobb hatótávot kínál. Ráadásul ott van az MG 4 SE Long Range verzió, ami olcsóbb, mint a Dolphin Comfort, mégis akár 281 mérföldet (kb. 452 km) is képes megtenni egyetlen töltéssel, míg a BYD Dolphin maximuma csak 265 mérföld (kb. 426 km).