Szeptember 1-től érkezik a támogatás a nyugdíjasoknak!

Ha a postai kézbesítés nem lesz sikeres – mert a nyugdíjas esetleg nincs otthon és nem veszi át az utalványt -, az nem fog elveszni, hanem a postán átvehető lesz 10 munkanapig, és erről a posta a szokásos módon értesítőt hagy. A tervek szerint az utalvány 2025. december 31-ig lesz beváltható a vidéki kisboltokban, a nagyobb üzletláncokban, a piacokon, és az őstermelőknél is – fűzte hozzá a KTK

Ez is érdekelhet:

A fűtőmű csodákat művel a Hyundai egyensúlyával, különösen, ha a hajtásmódok segítségével a nyomatékelosztást egy kicsit hátrébb, a hátsó tengely felé állítod. Ezzel szinte hihetetlen, mennyire könnyű az autó egyensúlyával játszani, még a hátsó gumik csúsztatását is be tudod vonni, miközben az autó megőrzi könnyen kezelhető jellegét.

Ez a finomhangolhatóság a gázelvételnél is érvényesül. Ha kanyar közepén elengeded a gázt, a tömeg az első tengely felé tolódik, segítve, hogy az orr egy kicsit jobban beforduljon. Mindehhez hozzájárul a lenyűgöző egyenesfutási sebesség, amely az Ioniq 5 N-et az egyik kanyarból a másikba repíti. A gázreakció azonnali, ugyanakkor a gázpedál útja elegendő ahhoz, hogy precízen adagold a befecskendezést.

Hogy mindezek mellett a rugózási komfort nem sérül jelentősen, az különösen lenyűgöző. Igaz, a három felfüggesztés-beállításból a két keményebb nem a legkényelmesebb mindennapi vezetéshez (bár még a legkeményebb beállítás is inkább enyhén feszült, semmint durva), de a legpuhább beállítás pozitív, kontrollált és jól eltalált egy kanyargós vidéki úthoz.

A Hyundai mindenképp jobban rugózik, mint a Ford Mustang Mach-E GT, viszont engedékenyebb, mint a BMW M3, bár nem annyira finom a durva úthibák lekerekítésében, mint az Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio.

Többnyire az Ioniq 5 N lenyűgözően rejti el a 2,2 tonnás tömegét. Van azonban egy terület, ahol a Hyundai nem kerülheti el a fizika törvényeit, ez pedig a fékezés. A kemény fékezések kicsit ijesztőek a hatalmas első féktárcsák ellenére is, és több bizalmat adnánk a féknek, ha a bal pedál (fékk Pedál) elején kicsit nagyobb lenne a harapás.

Magasabb sebességnél viszont a tömeg, a szélesség és a stabilitás mind az Ioniq 5 N javára válik. Ez, együtt a kiváló futóművel és a tágas utastérrel, egy igazán kényelmes helyet teremt egy autópályás utazáshoz.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük