Bár a színpad most egy ideig üres marad, a történetnek koránt sincs vége. A menedzsment kéri a rajongók türelmét és támogatását, IMÁIT és jókívánságait. Rózsi ígéri: amint lábra tud állni, újra velünk lesz, és remélik minden elmaradt koncert pótolva lesz – hogy a zene újra együtt szólhasson a közönséggel.
Via FB
Ez is érdekelhet:
A hibridrendszer 120 lóerős teljesítményt ad le, amellyel a Jazz 0–62 mph (0–100 km/h) gyorsulása 9,4 másodperc, hasonló a Renault Clio E‑Tech idejéhez. Az Advance szintnél ez 9,6 másodperc, a Crosstar esetén pedig 9,7 másodperc, mindegyik változat végsebessége körülbelül 109 mph (175 km/h).
A hibrid rendszer egy 1,5 literes benzinmotor és két elektromotor együttműködésén alapul; az egyik motor közvetlen hajtást biztosít, a másik a benzinmotor energiáját alakítja át és tölti fel az apró, 0,7 kWh-s lítiumion akkumulátort.
A leghatékonyabb Jazz az Elegance felszereltség, amely WLTP kombinált ciklusban 62,8 mpg (4,5 l/100 km) értéket ér el. Az Advance és Advance Sport modellek 61,4 mpg, míg a nehezebb Crosstar Advance modell 58,9 mpg-re képes. Korábbi tesztjeinkben egy 106 lóerős Sport változat 58,5 mpg-t produkált, ami jelentősen jobb a Toyota Yaris Cross 48,7 mpg-s értékénél. Városi használatban a Jazz könnyedén átugorhatja a 60 mpg-t. A Crosstar tesztelt fogyasztása 55,4 mpg volt, miközben a Dacia Sandero Stepway csak 44,3 mpg-t ért el ugyanezen körülmények között.
A hibrid technológia alacsony CO₂-kibocsátást is eredményez: 102–108 g/km között mozog, ami költséghatékonyabb cégautóvá teszi, mint egy hagyományos benzinmotoros kisautó. A Toyota Yaris alacsonyabb, 92 g/km-es értékével több BiK adósávdal előrébb jár.
Auto Express
Bár a Jazz biztosítási költségei valamivel magasabbak lehetnek vetélytársaihoz képest, a Jazz a 21–22-es biztosítási csoportba sorolható (Advance Sport és Crosstar Advance 22-es). Összehasonlításképp, a megújított 143 lóerős Renault Clio E‑Tech 15‑ös csoportba tartozik, tehát olcsóbb a biztosítása.
Auto Express
Értékcsökkenés szempontjából a Jazz jól teljesít: három év és 36 000 mérföld után az eredeti érték 51–53 százalékát őrzi meg, ami hasonló a Renault Clio szintjéhez. Az Audi A1 (különösen a 30 TFSI S Line) azonban még jobb értéktartást kínál (körülbelül 60 százalékot).