Botrány tört ki Schmuck Andor temetésén!

Schóbert Norbert egy egyszerű farmert és fekete pólót viselt. Ez boztányos, jegyezték meg a kommentelől. Valóban így kell egy barát temetésén megjelenni?
Egyesek szerint viszont fontosabb, hogy egyáltalán elment.

VIA Blikk/MSN/RDit

Ez is érdekelhet:

A motorválaszték széles skálát fed le: alapként egy 1,2 literes PureTech 110 benzines érhető el, míg a nagyobb futásteljesítményűek számára választható kétféle 1,5 literes BlueHDi dízelmotor – a 100 és 130 lóerős változat. A legerősebb dízelmodellhez nyolcfokozatú automata váltó (EAT8) társítható, míg a többiek hatfokozatú kézi váltóval működnek. A környezettudatos választást az e-Berlingo képviseli, amely 50 kWh-s akkumulátorral és egy villanymotorral akár 285 kilométeres (177 mérföldes) hatótávolságot kínál egy töltéssel, és fél óra alatt 80 %-ra tölthető gyorstöltővel.

Menettulajdonságait tekintve a Berlingo inkább személyautós viselkedést nyújt, mint teherautósat: könnyű a kormányzás, kis a fordulókör, a karosszériadőlés kanyarban jól kontrollált. A talajfogás kielégítő, a fékek biztonságosnak hatnak. A rugózás sima, bár az igazán kemény úthibák átjönnek az utastérbe, és autópályás tempónál a nagy visszapillantó tükrök terjedelmesek, így a szélzaj is érzékelhető – ugyanakkor a nagy üvegfelületek és a magas vezetési pozíció remek kilátást biztosítanak.

Az e-Berlingo használata különösen kellemes városi környezetben: csendes, fokozatváltó nélküli, és azonnal elérhető nyomaték révén könnyű kezelni. A ‘B’ üzemmód növeli a regeneratív fékezés hatékonyságát, bár nem támogatja az egypedálos vezetést, mint néhány más családi elektromos autó.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük