Óriási baki a Szerencsekerékben!

– Ha én azt mondom, hogy Dani vagy, akkor Dani vagy – viccelődött végül, miközben odalépett a játékoshoz, és bocsánatkérésképpen kezet fogott vele. Az incidens után még percekbe telt, mire mindenki abbahagyta a nevetést, és folytatni tudták a játékot.

VIA femina

Ez is érdekelhet:

Kivételt jelent ez alól az E-Tense 360, amely más futóműhangolással, erősebb fékekkel és szélesebb nyomtávval rendelkezik. Bár itt is érződik némi bizonytalanság alacsony tempónál – részben a 21 colos kerekek miatt –, autópályás tempónál sokkal stabilabb és élénkebb vezetési élményt nyújt. A kormányzás ebben az esetben is súlyozottabb, de továbbra is hiányzik belőle a visszacsatolás.

A gyorsulási adatok szerint a dízel változat (1,5 literes, 129 lóerős) 10,7 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, végsebessége 195 km/h, nyomatéka 300 Nm. Az E-Tense 225 plug-in hibrid 8,9 másodperc alatt gyorsul 100-ra, végsebessége 225 km/h, míg az E-Tense 300 csupán 5,9 másodperc alatt éri el ezt a tempót, és 235 km/h végsebességre képes. A 360 lóerős csúcsváltozat ugyanilyen menettulajdonságokat kínál, de jobb fékekkel és futóművel.

A fogyasztás tekintetében a dízelváltozat 49–53 mpg (4,4–5,2 l/100 km) közötti átlaggal számolható, 100–106 g/km CO₂-kibocsátással. A plug-in hibridek hivatalosan extrém takarékosak lehetnek: az E-Tense 225 akár 250 mpg értéket is elérhet, de ez nagyban függ a töltési szokásoktól. A 300-as modell hasonló adatokat produkál, míg a 360 esetében ez 161 mpg-re esik vissza. A CO₂-kibocsátás 26–40 g/km közötti minden plug-in modellnél.

Az elektromos hatótáv a megnövelt, 14,2 kWh-s akkumulátorral elérheti a 69 kilométert (225-ös modell esetén), de a valóságban inkább 50–55 kilométer körüli eredmény várható. A 300-as modell hivatalosan 68, a 360-as pedig 58 kilométeres hatótávra képes. A 225-ös változat 3,7 kW-os fedélzeti töltővel három óra alatt tölthető fel fali töltőről, míg a 300 és 360 modellek 7,4 kW-tal 1 óra 45 perc alatt. Hagyományos konnektorból minden változat körülbelül 7 óra alatt tölt fel.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük