Demjén Ferenc menedzsmentje hivatalos közleményt adott ki, hogy tájékoztassa a rajongókat a zenész állapotáról és a további koncertek sorsáról. Horváth Charlie nagylelkűen átvállalja több fellépését, hogy a közönséget továbbra is kiszolgálják.
A rajongók imáikkal és támogatásukkal segítenek a művész gyógyulásában.
VIA Blikk RÚZS
Ez is érdekelhet:
A „Smart Car” platform csökkenti a jármű tömegét, aminek köszönhetően a benzines változat mindössze 1 298 kg, a Hybrid 136 modell 1 389 kg, míg az e-C3 Aircross elektromos verziója 1 504 kg. Összehasonlításként, a kisebb C4 Hybrid 136 is 1 410 kg-ot nyom. A tisztán benzines változat kizárólag hatfokozatú kézi váltóval érhető el, míg a Hybrid 136 modell hatfokozatú duplakuplungos automata váltót kapott – ez megegyezik a C4 Hybrid váltójával, de itt nem találunk kézi váltófüleket a kormány mögött, tehát teljesen az automatikára vagyunk utalva. A váltó általában finoman működik, bár határozottabb gyorsításnál néha lassan reagál.
A hibrid és elektromos változatok teljesítménye között jól érezhető a különbség. A Hybrid 136 esetében az elektromos rásegítés a tesztvezetésünk alatt az út körülbelül 15%-án működött, ami meglepően jó arány. A háromhengeres motor kissé érdes hangú, és bár a gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra 10 másodperc körüli, a valós közlekedési helyzetekben elegendő. Az e-C3 Aircross 111 lóereje és 125 Nm nyomatéka városi körülmények között megfelelő, de nem éppen sportos – a gyorsulása 11,7 és 13 másodperc között alakul a választott akkupakk függvényében. Ugyanakkor az elektromos verzió simább futást biztosít, és a súlya miatt még jobban elnyeli az úthibákat, mint a könnyebb hibrid változat.
A városi közlekedés során a C3 Aircross fordulékonysága figyelemre méltó – mindössze 10,9 méteres fordulókörrel rendelkezik, ami alig nagyobb, mint a kisebb C3-asé. A magasabb vezetési pozíció jó kilátást biztosít. Kanyargós utakon a kormányzás ugyan kevés visszajelzést ad, és szűkebb kanyarokban több erőfeszítést igényel, de a reakciói megbízhatóak, és az első kerekek által nyújtott tapadás tökéletesen elég a hétköznapi használathoz. A fékek regeneratív rendszerrel működnek, és bár nem tökéletes a pedálérzet, összességében megfelelőek.
Autópályán a C3 Aircross meglepően jól viselkedik, legyen szó akár hibrid, akár elektromos hajtásról. Az utazás közbeni gördülési zaj némileg hallható, amit részben a szélesebb abroncsok okoznak. Mégis, a tempós utazás kényelmes.