A negyvenes évei vége felé járó Mányai Zsuzsa hiába dolgozott szinte folyamatosan, mindez nem volt elég ahhoz, hogy önmaga számára megfelelő szerepet találjon az élet show-műsorában. Mindössze 49 esztendős volt, amikor életének véget vetett.
Mányai Zsuzsa volt a jókedv, a féktelen jókedv megtestesítője. S Mányai Zsuzsa lett a legfájdalmasabb dráma főszereplője is. – írja az újságmúzeum.
Ez is érdekelhet:
A Hyundai Ioniq 5 N a modern elektromos teljesítményautók új mércéjét állítja fel, hiszen nem csupán egy erősebb hajtáslánccal és agresszívabb külsővel rendelkező változata az alapmodellnek, hanem a Hyundai N-részleg mélyreható mérnöki munkájának eredménye. A 2024-es Év Teljesítményautója cím mellett a 2025-ös Év Autója díjban is elismerést kapott, és ez egyáltalán nem véletlen.
Az Ioniq 5 N egy teljesen elektromos, összkerékhajtású crossover, amelyet egy 84 kWh-s akkumulátor és két elektromos motor hajt. Együttes teljesítménye akár 641 lóerő is lehet az overboost funkcióval, és ennek köszönhetően 3,4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, végsebessége pedig eléri a 259 km/h-t. Bár ez az egyik legkevésbé hatékony modell az Ioniq 5 kínálatban – a valós hatótáv a hivatalos 278 mérföld (kb. 447 km) helyett inkább 220 mérföld (kb. 354 km) körül alakul – a lenyűgöző teljesítmény mindenért kárpótol. Az elektromos hajtáslánc rendkívül gyors gázreakciókat tesz lehetővé, a jármű mégis jól irányítható marad, köszönhetően az adaptív felfüggesztésnek, az elektronikusan vezérelt hátsó differenciálzárnak és az állítható kormányzásnak.
A Hyundai mérnökei még egy szimulált nyolcfokozatú váltót is beépítettek, amely nemcsak hanghatásokkal, hanem nyomatékkorlátozással is megidézi a hagyományos, belső égésű sportautók vezetési élményét. Meglepő módon ez nemcsak működik, hanem valóban hozzájárul az élvezethez. Az Ioniq 5 N az első olyan teljesen elektromos autó, amelyet bátran lehet említeni olyan ikonikus modellek mellett, mint a BMW M3, az Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio vagy az Audi RS4 Avant. A vezetési élmény nemcsak gyors, hanem intenzív és részleteiben is élvezetes – a jármű minden mozdulatára reagál, miközben egyáltalán nem veszíti el komfortos karakterét.