Tetteimért a politikai és erk/lcsi fele/ő/séget vállalom. Visszavonulok a közélettől, lemondok budapesti képviselői mandátumomról és az EP-lista vezetéséről is. Mindenkinek hálásan köszönöm a munkáját, akivel az elmúlt hónapokban egy csapatban dolgozhattam. Magyarország a továbbiakban is számíthat rám nemzeti érdekeink és értékeink védelmében. -Magyar Péter / Ébredj Magyar-ország! / A tükör minden előtt!❤🤍💚 ” Nem sokkal ezután Magyar kitette egy posztot, amiben egyértelműen leríja, hogy semmi ilyesmiről nincs szó, hiszen a jövőbeni terveikről ír. Köszi jobbra át, hogy hazudoztok.
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
Ahogyan a benzines változat esetében is, az EVX egyértelmű jele annak, hogy a gyártó igyekszik végérvényesen lezárni a Ssangyong kevéssé vonzó múltját – különösen az elavult és barátságtalan beltér vonatkozásában. Az utastér formavilága brutális, éles metszésű, már-már ipari stílusban fogant, de ezzel együtt határozottan modern és önálló karakterrel bír – hatalmas lépés az unalmas és igénytelen belsők világából.
A minőségi érzet is sokat javult: minden gyakran érintett felületet fémet idéző díszítés és műbőr borítás ékesít, és az ülések kárpitozásához is kulturált, prémiumra hajazó anyagokat és színkombinációkat alkalmaztak. Első pillantásra tehát a beltér színvonalasnak, kellemesnek tűnik.
Ha azonban megkopogtatjuk az ajtóburkolatot vagy a műszerfalat, gyorsan kiderül, hogy sok helyen üres, kongó hanggal reagál, ami aláássa a minőségi illúziót. Ugyanígy a vékony kormánykerék karimája és a túl kemény ülőlap sem kényeztet hosszabb utak során, és a kezelőszervek sem sugároznak prémium érzést – főként nem egy olyan autóban, amelyért akár 45 ezer fontot is elkérnek.
Van azonban néhány részlet, ami igazán jól sikerült. Például a műszerfal tetején végigfutó, modern, ívelt digitális panel, amely egyesíti a vezetői kijelzőt és az infotainment érintőképernyőt. Ennek grafikai világa lenyűgöző, és első pillantásra akár a KIA vagy Hyundai szintjét is megközelíti. Ugyanakkor a rendszer válaszkészsége nem tökéletes – hajlamos belassulni, és túl sok egyszerre érkező parancs könnyen megzavarja. Funkcionalitás szempontjából viszont nagyjából mindent tud, amit egy ilyen kategóriájú autótól elvárunk, ráadásul a menürendszere sokkal logikusabban van felépítve, mint sok versenytársé, ahol a túlzott digitalizálás gyakran a használhatóság rovására megy.
Akadnak ugyanis olyan részletek, ahol a formaterv túlságosan is erősen idézi más, ismertebb modellek vonásait: a hátrafelé lejtő C-oszlop például erőteljesen emlékeztet a Ford Explorer stílusára, a hátsó lámpatestekben felsejlik a Range Rover-ek formavilága, míg az orr-részen látható rácsozás egyértelműen párhuzamba állítható egy ikonikus amerikai terepjárómárka jellegzetes arculatával. Mindezek ellenére összességében sikerül egy összefüggő, harmonikus dizájnt létrehozni, amely megalapozhatja a Ssangyong – vagy immár KGM – új korszakát.