„Elmondta, hogy roma hagyományok szerint nem szabad képet tenni a koporsó mellé, főleg nem egy nő képét, emiatt takarta ki. És azért pont ez a kép került oda, mert a Nagy Duett után Andor nem tudta átvenni. Ezért Győzike elhozta, hogy majd odaadja neki, ha találkoznak, de sajnos most találkoztak legközelebb, így most adta oda”
– írta az egyik kommentelő. A kép tehát egyértelmű tisztelgés Schmuck Andor előtt, és ezúttal több hozzászóló is megdicsérte Győzike figyelmességét, vagyis azt, hogy nem felejtette el az elhunytnak tett ígéretét.
VIA RDit / Promotions
Ez is érdekelhet:
Kanyargós utakon a Tucson meglepően stabil és jól kezelhető, miközben a kényelmet is megőrzi az egyenetlen brit utakon. Nem egy klasszikus élményautó, de nyugodt és kiszámítható társ hosszabb távon is. Autópályán a rugózás továbbra is kiváló, és csak akkor válik hangossá a motor, ha erősen gyorsítunk.
A fogyasztás és fenntartási költségek tekintetében a Tucson hibrid technológiája jól szerepel. A kizárólag benzines, manuális modell akár 41,5 mpg fogyasztást is elérhet, míg a mild-hibrid automata kivitel már 44,8 mpg-t is tud. A teljes hibrid változat legfeljebb 49,6 mpg-t produkál, míg a plug-in hibrid papíron 282,5 mpg-t tud, ha rendszeresen töltik. Valós körülmények között 30-35 mérföldes elektromos hatótávval lehet számolni.
A Tucson PHEV 13,8 kWh-s akkumulátorát körülbelül két óra alatt lehet teljesen feltölteni egy 7,2 kW-os otthoni fali töltővel. Gyors- vagy villámtöltést viszont nem támogat. A biztosítási besorolás 18E-től 23E-ig terjed, az alacsonyabb teljesítményű modelleknél kedvezőbb díjakra lehet számítani. Az új VED szabályozás alapján minden Tucson modell egységesen a szokásos adókategóriába esik, ám a plug-in hibrid változat kedvezőbb céges autós adózással jár. A prémiumadó elkerüléséhez érdemes a 40 000 font alatti konfigurációkat választani.
Értéktartás szempontjából a Tucson három év után az eredeti ár 53–56 százalékát is megtarthatja, ami hasonló a Nissan Qashqai szintjéhez, bár kissé elmarad a Kia Sportage mögött.
A belső tér minősége sokkal magasabb szintet képvisel, mint amit ebben az árkategóriában megszoktunk. A frissített változat belseje a Hyundai kisebb és elektromos modelljeinek (Kona, Ioniq 5) dizájnját követi. A digitális műszeregység és az infotainment képernyő egybefüggően ível át a műszerfalon. A klímaszabályzók fizikai tekerőgombokkal működnek, ami kényelmesebb megoldás, mint az előző modell érintésérzékeny felületei.