Országos vízhiányt hirdetett a kormány

Jelenleg országos szinten vízhiány van Magyarországon is. A legkritikusabb helyzet: az Alföld, Homokhátság, lakossági ellátás bizonyos településeken, valamint a Duna és Balaton térsége. Gödöllőn, Veresegyházon, Szadán, Fóton és Őrbottyán magasabban fekvő részein már víznyomás-csökkenés, sőt bizonyos esetekben teljes ivóvíz-szolgáltatás-kimaradás történt. Ilyen helyzetben „ivóvíz” jelzésű tartálykocsik szállítják a vizet a lakosságnak.

VIA MSN

Ez is érdekelhet:

A korábbi SsangYong/KGM modellek gyenge értéktartásról voltak híresek, azonban az újabb Musso példányok javulást mutatnak. A kedvező ár, a magas felszereltség és az öt évre vagy 100 000 mérföldre szóló garancia mérsékelheti a márka alacsonyabb megítélését.

A dupla kabinos Musso tágas belső teret kínál öt személy számára, négy teljes értékű üléssel és egy keskenyebb, középső üléssel a hátsó sorban. A magas vezetési pozíciónak köszönhetően panorámás kilátás nyílik a vezetőülésből, elektromos ülésállítás és állítható kormány oszlop segíti a kényelmet. A hátsó kilátás viszonylag jó, bár bizonyos modellek esetében egy rolós ív a platón rontja a kilátást. Majdnem minden változatban van tolatókamera (az EX kivételével), de a kamera inkább az alacsony akadályokat mutatja jól, mint például a vonóhorgot – nem segít a távoli tárgyak észlelésében.

A Musso mérete nem a legnagyobb az osztályában: a rövid tengelytávú változat 5095 mm hosszú, míg a Ford Ranger 275 mm-rel hosszabb ennél. Ennek megfelelően a plató hossza is rövidebb: a KGM1350 mm körül van, a Ranger 1564 mm-rel szemben. A hosszított változat (LWB) hossza 5450 mm-re nő, ami 1610 mm platóhosszat eredményez – még így is keskenyebb, mint a Ranger, ami nagyobb csomag- és utastérrel rendelkezik. A Musso kedvező terepjáró képességekkel bír, ami hasznos terepezéskor.

Praktikum szempontjából a Musso megfelelő választás lehet munkára, de hátrafelé kicsit szűkös – a hátsó sorban a lábtér kicsit szűkös, és az ülések lapos padló miatt három személy kényelmes elhelyezése nehéz. Hátsó USB-portok sincsenek, csak légbefúvók és tárolórekeszek a hátsó ülések előtti térben. A platón forgó kampók és 12 V-os csatlakozó segíti a rakomány biztosítását. Egy EUR-raklap is elfér, a manuális változat maximális teherbírása 1105 kg, az automata 1095 kg, a LWB modell 1205 kg. Még ez utóbbi is csupán 40 kg-mal nehezebb a sima automata változatnál.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük