8 háztartási eszköz amit TILOS hosszabbítóra kötni!

Kenyérpirítók, gofrisütők, palacsintasütők
A magas hőtermelés miatt ezek az eszközök könnyen túlterhelhetik a hosszabbítót. Fűtőtestek és légkondicionálók: Működésük miatt nagy energiaigényük van, ami hosszabbítón túlterhelést okozhat.
Több hosszabbító egymásba csatlakoztatása: Ez a leggyorsabb módja a hálózat túlterhelésének, és tűzveszélyes.

Forrás: MSN / FB

Ez is érdekelhet:

A hatfokozatú kézi váltó mindenképpen előrelépés a korábbi Peugeot modellekhez képest, különösen a közelmúltban gyártottaknál, ugyanakkor szélesebb összevetésben inkább csak „jó” szintet képvisel, nem kiemelkedőt. A váltási utak viszonylag rövidek, a kapcsolási érzet pontos, de összességében a váltásélmény nem hagy mély nyomot. Ettől függetlenül kijelenthető: az RCZ a leginkább sportos Peugeot, amit egy generáció óta láttunk. A 207 GTI kiábrándító szereplése után kifejezetten üdítő élmény egy olyan Peugeot-val találkozni, amely valóban jó vezetési élményt kínál.

A GT változat 19 colos kerekeinek köszönhetően a tapadás bőséges – száraz úton még meglehetősen lendületes tempóval sem könnyű kizökkenteni az ESP rendszert a nyugalmából. Ami talán még ennél is biztatóbb, az az érzés, hogy az autó szinte a vezető körül fordul – vagyis a kormányreakció és a karosszéria viselkedése közötti kapcsolat szoros és közvetlen. Bár a tömegeloszlás mérés alapján 64%-ban az első tengelyen, 36%-ban pedig a hátsón nyugszik, mégis meglepően kiegyensúlyozott érzetet nyújt. Sőt, kifejezetten úgy tűnik, hogy sokkal több teljesítményt is képes lenne kezelni, mint amennyi a jelenlegi 154 lóerő.

Ugyanakkor a sportautóktól nemcsak tapadást és jó tömegeloszlást várunk el. Ha egy autó tényleg ki akar emelkedni a mezőnyből, akkor szüksége van kifinomult egyensúlyra és „érzésre” is – ezekből azonban az RCZ sajnos kevesebbet nyújt, mint szeretnénk.

A kormányzás – bár meglehetősen pontos – textúrában szegényes, még más elektromos szervokormányos rendszerekhez képest is. A száraz úton mutatott viselkedés kissé egysíkú: túlzottan semleges, túlságosan steril. Nedves útfelületen már valamivel élénkebben reagál, de összességében jobban örülnénk egy olyan hangolásnak, amely alacsonyabb tempónál is bevonóbb, és határhelyzetben kiszámíthatóbban viselkedik.

A futómű minősége hasonlóképpen értékelhető: alapvetően jó, de némi fenntartással. A sportos karakterhez igazodva a rugózási komfort feszes, de nem kemény. A 19 colos kerekek ellenére a másodlagos lengéscsillapítás (például úthibák vagy keresztbordák esetén) nem jár együtt túlzott rázkódással, és a karosszéria merevsége is dicséretet érdemel – az autó egésze jól összerakottnak, szilárdnak hat.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük