Majka súlyos autóbalesetet szenvedett!

Hozzátette, hogy az egyik balesetnél a térde ugyan megsérült, de semmi komolyabb baja nem történt. Sok nagy dolgot megúsztam már – fogalmazott Majka, aki elmesélte, hogy 2004 decemberében a Maldív-szigetekre készült, a repülője menetrend szerint reggel hatkor landolt volna azon a szigeten, ami – ahogy Majka mondta – „reggel 9-re már nem volt a térképen”.

Forrás: MSN / FB

Ez is érdekelhet:

A Citroën C4 Picasso többféle motorváltozatban elérhető: 1,6 literes vagy 2,0 literes dízelmotorokkal, illetve kétféle 1,6 literes benzinmotorral, az egyik turbófeltöltött (THP 155), a másik pedig közvetlen befecskendezéses. Az utóbbi a legkedvezőbb árú modell, míg az 1,6 THP 154 lóerőt teljesít.

Mi egy középkategóriás, VTR+ felszereltségű 1,6 HDi modellt teszteltünk, amelyhez fél-automata váltó járt, ami az 1,6 literes modellekhez opcionális, míg a 2,0 literesekhez alapfelszereltség. A beltér egy olyan átfogó luxusérzetet kelt, hogy az ember már-már aggódni kezd, vajon más területeken spóroltak-e, hogy ezt megengedhessék maguknak. A motor 107 lóerejét felpörgetve, a kis furcsa váltókar segítségével kézi módba kapcsolva, majd a jobb oldali váltófület meghúzva elindul az autó.

Elsőként az fog meg, milyen finoman, kulturáltan működik az 1,6 literes dízel, másodperceken belül pedig szembesülsz azzal, hogy mennyire lassan húzza maga után a Picassót. Az új modell többletsúllyal rendelkezik a régihez képest. A gyorsulás 0-ról 60 mérföld/órára 13,4 másodpercig tartott, míg a Citroën szerint a régi Picasso 11,9 másodperc alatt érte el a 62 mérföld/órát. A végsebesség 107 mérföld/óra.

A Citroën ötfokozatú vagy hathengeres manuális váltókat, valamint hatfokozatú automata vagy hatfokozatú, kormányról vezérelhető automata manuális váltót kínál.

A hatfokozatú váltó kompakt, kormányoszlopra szerelt kezelőszervei – amelyek a Citroën C4-ben bevezetett kormány mögötti kapcsolókkal egészülnek ki – lehetővé teszik, hogy ne legyen szükség középkonzolra. Ha azonban lehet választani, inkább kerüld ezt a megoldást. Bár a váltás folyamatos lehetne, a kivitelezés feleslegesen bonyolult, és automata módban zavaróan rángatós. Azonban a Grand C4 Picasso általában gyönyörűen rugózik, és ezt a legtöbb vásárló valószínűleg többre értékeli, mint a dinamikus vezetési élmény hiányát. Hiszen a kényelem és nem a sportos kezelhetőség lesz a leendő tulajdonos legfontosabb szempontja.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük