A baloldali médiumok – mint a 444, 24.hu, Telex, RTL – intenzíven faggatták Varga Juditot, ami miatt számos támadás érte. Ugyanakkor Orbán Viktor miniszterelnök, Gulyás Gergely és más kormányzati szereplők is többször kiálltak mellette:
Orbán Viktor: „Veled vagyunk, Judit.”
Gulyás Gergely: „A nőknek nemcsak a fizikai, de a pszichikai b*ntalm/zása is elfogadhatatlan.”
VIA Magyar Nemzet, Index, Tények
Ez is érdekelhet:
A technikai adatok szerint az elsőkerék-meghajtású LM 0–100 km/h-ra 9,1 másodperc alatt gyorsul fel, ugyanúgy, mint az összkerék-meghajtású változat, de mindkettő végsebessége 190 km/h körüli érték.
Üzemeltetési költségei a méretéhez képest magasak, még ha a hibrid hajtáslánc takarékos is. A hibrid (ELS) változat 42,1 mpg-t, az összkerékmeghajtású 39,2 mpg-t teljesít, de teszt alatt vegyes használatban csak 36,4 mpg-t ért el. Ennek ellenére a műszerfal mutatása szerint a vezetés több mint felében elektromos üzemben haladtunk.
A CO₂-kibocsátás viszont magas: 163 g/km, ami alapján a céges adó (BiK) költsége magas, akár 12 000 font éves terhet jelenthet – így ez a modell nem versenyezhet egy tisztán elektromos autóval.
Árkategóriája igen magas: körülbelül 90 000–110 000 font, ugyanakkor a biztosítási besorolása viszonylag alacsony (29-es csoport), ami jobb, mint néhány hasonlóan drága elektromos modell. Az értéktartása a Lexus sorozat egyik legjobbja: három év/36 000 mérföld után mintegy 52 százalék. Ez jobb, mint a VW Multivané, bár az elektromos ID.Buzz kicsit előrébb jár.
A forma tekintetében a Lexus védjegynek számító orsóhűtőrács masszív, bár szokatlan ízléssel bír, azonban krómozás és polírozott 19 colos felnik teszik elegánsabbá a formát. A csúcsminőség a hátsó térben bontakozik ki igazán: puha bőrfelületek, vastag szőnyeg, fa betétek – a műszerfal középső része szimmetrikus elrendezéssel rendelkezik, ami akár Bentleynél is megállná a helyét. A kezelőszervek és kijelzők Lexus hangulatot árasztanak, a bőrborítás tapintásra tetszetős, a kijelzők és belső világítás pedig prémium érzetet kelt.
A fedélzeten számos extrát találunk, melyek megszokottól eltérőek lehetnek, például az elektromos tolóajtók, motoros csomagtérajtó, illetve a modell megnyitásához szükséges gombok a hátsó lámpák környékén – így az autó oldaláról is kényelmesen lehet nyitni vagy csukni a nagy ajtót.