A rajongóknak már korábban is feltűnhetett, hogy a Fricska Dance közösségi oldalain megosztott tartalmakban már egy ideje nem szerepel Papp Máté Bence, most pedig fivére, Papp Gergő öntött tiszta vizet a pohárba – szúrta ki a Bors.
Forrás: MSN / FB
Ez is érdekelhet:
A műszerfal középső részén helyezkedik el az infotainment rendszer, amely magában foglalja a navigációt, a szórakoztató funkciókat, valamint a jármű állapotának ellenőrzésére szolgáló felületeket. Ezek a rendszerek korszerűek és jól használhatók, a kezelőfelület gyorsan tanulható, logikus felépítésű. Különösen hasznos, hogy a rendszer képes az autó töltöttségi állapotát okostelefonra továbbítani, sőt, távolról is elindítható például a klímaberendezés – ami nyári hőségben vagy téli hidegben különösen praktikus lehet. Menet közben a legértékesebb szolgáltatás azonban az a kijelző, amely külön mutatja, hogy az elektromos hajtás és a kiegészítő rendszerek – mint a klíma, világítás vagy infotainment – mennyi energiát fogyasztanak. Ez segít tudatosabban vezetni, és akár jelentősen javíthatja a hatótávot is, ha a sofőr figyelembe veszi ezeket az adatokat.
A Leaf belső kialakítása egyébként meglehetősen hagyományos, ami ebben az esetben pozitívumként értékelhető. Nem próbál túl futurisztikus vagy extravagáns lenni, inkább egy megszokott, kis családi autó érzetét kelti, ami megkönnyíti az átállást azok számára, akik most ismerkednek az elektromos járművekkel. A hátsó üléssor lábtere teljesen kielégítő, és bár a fejtér a magasabb – körülbelül 185 cm fölötti – utasok számára kissé szűkös lehet, az utastér összességében kényelmes. A csomagtartó mérete átlagosnak mondható, elégséges a mindennapi igényekhez, legyen szó bevásárlásról vagy egy hétvégi utazásról.
A csendes működés talán az egyik legmeggyőzőbb jellemzője a Leafnek. A villanymotor hangja szinte teljesen észrevétlen, és még nagyobb sebességnél is meglepően alacsony a menetzaj. A szélzaj és az úthangok szigetelése is kiemelkedően jó ebben a kategóriában, így az utazás élménye nyugodt és pihentető.