A rendelkezésre álló, még nem hivatalosan megerősített információk alapján úgy tűnik, hogy a kislány nem volt megfelelő módon rögzítve az autóban, ami miatt a jármű becsapódása során az ülésből és az autóból kirepült.
VIA parameter
Ez is érdekelhet:
A Hyundai és Kia kézi váltós autóinál megszokott módon a váltó az egyik legjobb része a hajtásláncnak: könnyed, mégis pontos, és élvezet váltani vele.
Bár az i20 a nagyobb kisautók közé tartozik, menet közben nem érződik nehéznek. Egész ügyesen kanyarodik, némi mozgékonyság is van benne. A kormányzás közepes tempónál sem túl izgalmas, de nincs is vele komoly gond.
A futómű is középutas hangolást kapott. Városban stabilan tartja a kasztnit körforgalmakban, és országúton is elég jól viselkedik kanyarban. Összetettebb úthibák vagy gyors irányváltások viszont már nagyobb kihívást jelentenek neki.
A Hyundai i20 vezetési pozíciója jó: kényelmesen lehet benne ülni, még magasabb vezetők számára is bőven van hely. Egy kisautótól nem vár az ember luxust, de az i20 üléskényelme a kategóriáján belül kifejezetten rendben van.
A városi utakon kényelmesen és csendesen fut. A fekvőrendőröknél vagy nagyobb útegyenetlenségeknél kicsit jobban megérzi a rázkódást, mint egy nagyobb családi autó, de ez nem zavaró. A kilátás minden irányban megfelelő, tipikus egy ilyen méretű autónál.
A szélzaj jól el van szigetelve. Egy mért teszten, 80 km/h sebességnél, az utastérben 63 decibeles zajszintet rögzítettek – ez halkabb, mint a Renault Clio vagy a Toyota Yaris hasonló változatai, és megegyezik a Volkswagen Polo szintjével (bár azt rosszabb időjárási körülmények között tesztelték).
Ha azon gondolkodunk, miért szűnt meg az i20 enyhe hibrid (mild-hybrid) változata az Egyesült Királyságban, valószínűleg az ár lehet az ok. Az i20 mostanra már nem tartozik az olcsó kisautók közé – még a belépőszintű „Advance” felszereltség ára is 20 000 font felett van. Ha a „Ultimate” csúcsváltozatot választjuk automata váltóval és minden extrával, az ára meghaladja a 25 000 fontot is.