Az anya volt párja így nyilatkozott a Borsnak: „Tisztában vagyok vele, hogy Olga és Attila azt terjeszti rólam, hogy én v*g*ztem a babával. Ez őrültség! 20-án nem is voltam itthon, ráadásul nem is tudtam róla, hogy Vikinek gyereke született! A rendőrség a szörnyű ügyben engem is kihallgatott. Az egyenruhások aztán elmondták, hogy sikerült magamat tisztáznom, igaz, a lefoglalt telefonomat még nem adták vissza . A történethez hozzátartozik, hogy Olga szerint a lánya r*ttegett exétől. István a Borsnak válaszolva beismerte, hogy korábban f-nyegető sms-eket küldött gyermeke anyja új párjának.
A gyanúsított az anya, akit csütörtökön őrizetbe vettek és letartóztatását kezdeményezték; mást nem hivatalosan nem gyanúsítanak.
VIA Blikk
Ez is érdekelhet:
A motorpaletta három alternatívát kínál: a 2.2 CRDi dízel 190 lóerőt és 440 Nm nyomatékot biztosít, 9,7 másodperces 0–100 km/h gyorsulással és 200 km/h végsebességgel. A teljes hibrid verzió 212 lóerőt és 367 Nm-t kínál, azonos gyorsulással, de alacsonyabb végsebességgel. A plug-in hibrid a legerősebb, 248 lóerős rendszerösszteljesítménnyel, 8,8 másodperces gyorsulással.
A hibrid változat jól kiegyensúlyozott választás lehet azok számára, akik nem élnek a plug-in hibrid adókedvezményeivel, de nem igénylik a dízel nyomatékos karakterét sem. A PHEV csendes EV módban, de kissé lassan reagál gázadásra, míg a dízel a leghatékonyabb és legjobban terhelhető opció vontatásra vagy hosszabb utakra.
A Sorento fogyasztása motorváltozattól függően alakul: a dízel változat hivatalosan 43,5 mpg-t (kb. 6,5 l/100 km) tud, míg a hibrid 42,2 mpg-t (kb. 6,7 l/100 km), de valós körülmények között ez inkább 38–39 mpg körül alakul. A PHEV papíron 176,6 mpg-t (kb. 1,6 l/100 km) ígér, de ez csak rendszeres töltéssel és rövid utakon érhető el. A hibrid verzió körülbelül 1900 fonttal drágább a dízelnél, a plug-in pedig több mint 4000-rel.
A PHEV 35 mérföldes (56 km) elektromos hatótávval rendelkezik, városban ez akár 40-re is nőhet, míg tesztjeink során kb. 27 mérföldet tudott. Otthoni konnektorból kb. 5 óra alatt, fali töltővel 3,5 óra alatt tölthető fel.
A biztosítási kategóriák a verziótól függnek: az alap hibrid 25-ös, a dízel 31-es, míg a csúcs PHEV 35-ös besorolást kapott. A konkurencia, mint a Skoda Kodiaq és a Nissan X-Trail, kedvezőbb biztosítási költségeket kínálhat.
A Sorento várható értéktartása 3 év és 58 000 km után a dízelnél 51%, a hibridnél 57%, a PHEV-nél 55% – ezek még a frissítés előtti modellre vonatkozó adatok. Összehasonlításképp: a Hyundai Santa Fe hasonló értéktartással rendelkezik, míg a Land Rover Discovery Sport 62%-kal jobb eredményt mutat.