Napjai vannak hátra Bodrogi Gyula bácsiról van szó!

Gyógytorna, ma/sz/zs és türelem! Élettársa, Vass Angéla elárulta, hogy Bodrogi példásan viseli a rehabilitációt, még akkor is, ha türelmetlensége néha előbújik. Rendszeresen jár gyógytornára, mas/záz/ra, és minden orvosi utasítást betart. „Jó beteg – amennyire ez tőle telik” – mondta mosolyogva Angéla.

Forrás: MSN / FB / EZT

Ez is érdekelhet:

A sávtartó rendszer szintén fejlett megoldásokat kínál. A sávkövető asszisztens az adaptív tempomattal együttműködve segít abban, hogy az autó a forgalmi sáv közepén maradjon – különösen autópályán vagy kétsávos gyorsforgalmi utakon hasznos ez a funkció. A legtöbb változat, kivéve a manuális sebességváltóval szerelt modelleket, okos adaptív tempomattal is rendelkezik, amely nemcsak a távolságot tartja a következő járműtől, hanem képes automatikusan megállni és újra elindulni – például dugóban araszolva különösen hasznos.

A legmagasabb felszereltségi szint, a GT-Line S verzió még további fejlett technológiákat is kínál. Ilyen például a holttérfigyelő rendszer, amely figyelmeztet, ha a mögöttes sávban egy másik jármű tartózkodik, valamint a „blind-spot view monitor” nevű megoldás, amely irányjelzéskor élő képet mutat az oldalsó kamerák segítségével – ezzel is növelve a biztonságot előzés vagy sávváltás során.

A csúcsváltozatok ezen túlmenően 360 fokos panorámakamerával is el vannak látva, amely lehetővé teszi az autó körüli tér teljes áttekintését parkoláskor. Továbbá elérhető a parkolási ütközéselkerülő asszisztens és a távirányítással működő intelligens parkolósegéd is, amely különösen akkor jön jól, ha egy szűk parkolóhely miatt nem tudnánk kinyitni az ajtót – ilyenkor az autó önállóan be- vagy kiáll a helyről a kulcson található gomb segítségével.

Bár a Kia márka hosszú évek óta rendszeresen jól szerepel a Driver Power tulajdonosi elégedettségi felméréseken, ezúttal meglepően gyengébben teljesített: a legjobb autógyártók rangsorában mindössze a 18. helyre került a 31 márkából. Ez egyértelmű visszalépés az előző évekhez képest, és sokakat meglepett, tekintve a márka korábbi kiváló hírnevét ezen a téren.

A Sportage aktuális, ötödik generációja (Mk5) még rosszabbul szerepelt az értékelések alapján. Míg korábban – nem is olyan régen – még a 11. helyen állt a legjobb tulajdonban tartható autók listáján, idén drámai módon visszacsúszott a 45. helyre. Ez a visszaesés nemcsak a modell megítélésére vet árnyékot, hanem azt is jelzi, hogy a felhasználói élmény terén lehetnek hiányosságok, amelyeket a márkának érdemes lenne orvosolnia.

A felmérés során a tulajdonosok többféle problémát említettek, de különösen gyakori panasz volt, hogy nehézkesnek találták a vezetéstámogató rendszerek be- és kikapcsolását. Ez arra utal, hogy a fedélzeti rendszer kezelhetősége, illetve az asszisztensfunkciók intuitivitása még nem éri el azt a szintet, amit sok versenytárs már nyújt. Egy modern autó esetében, ahol a technológiai fejlettség alapelvárás, ez komoly szempont lehet a vásárlók számára.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük