K/ara L0rd, a Farm VIP sztárja és egykori feln*ttfllmes, nyilvánosan elmondta, hogy szívesen randizna az űrhajóssal. Bár az űr túl extrém lenne számára, egy helikopteres randevút már el tudna képzelni vele. „Nagyon helyes pasinak tartom, aki mert nagyot álmodni” – mondta Kiara. Szerinte Tibor nem hétköznapi férfi, különleges ambíciói vannak, és ez imponál neki. Azt is hozzátette, hogy az intelligens szempár, amivel Tibor meg van áldva, különösen vonzó számára. Bár a világűr nem az ő terepe, örül, hogy Tibor ép bőrrel tért vissza, és nyitott lenne egy földi találkozásra.
VIA femcafe
Ez is érdekelhet:
A belső tér kialakítása egyedi, fiatalos színekkel és anyaghasználattal, némileg sportosabb hangulatot áraszt, mint a retro-hangulatú Renault 5. Bár a műszerfal és az infotainment rendszer gyakorlatilag azonos a Renault-nál látottakkal, a Nissan saját formanyelve jól érvényesül az orr- és farrészen, ahol teljesen új világítási elemeket és egyszerűbb, de markáns vonalvezetést alkalmaztak. A Nissan dizájnerei például a fényszórókhoz vezető vonalat „fagylaltkanál-nyomnak” keresztelték el.
A belső térben jó a digitális kijelzők minősége, az infotainment kezelése egyszerű, a Google Maps integráció különösen hasznos, és még a Waze is beépített. A sofőr előtti képernyő jól testre szabható, bár néha kissé akadozik a megjelenítés. A vezetési pozíció kissé magas, de szükséges ahhoz, hogy jól belássuk az utat a magasabb műszerfal miatt. Azonban néhány kevésbé sikerült megoldás is átemelésre került a Renault-ból, például a furcsa karok és kapcsolók a kormány mögött, valamint a sebességváltó kezelése, amelyből hiányzik a klasszikus „Park” állás, helyette „Neutral”-t kell választani, ami nem mindig intuitív.
A Micra belső térkihasználása nem ideális, főként a hátsó üléssorban, ahol kevés a fej- és lábtér, és a padló is magasabb az akkumulátorok miatt. A csomagtér 326 literes, ami átlagosnak mondható, de a viszonylag magas raktérperem nehezítheti a bepakolást. Lehajtott hátsó ülésekkel a raktér 1 106 literre bővíthető, azonban a padló nem lesz teljesen sík. Nincs sem az első csomagtérfedél alatt, sem a csomagtérpadló alatt tárolórekesz, így a töltőkábelek tárolása nehézkes lehet.
Méretét tekintve a Micra 3 974 mm hosszú, 1 830 mm széles (tükrökkel együtt 2 020 mm), és 1 499 mm magas. Bár hossza nem sokkal nőtt az előző generációhoz képest, szélessége és magassága jelentősen emelkedett – ez leginkább az akkumulátorok miatt volt szükséges. A belső tér ugyan nem lett sokkal tágasabb, de az első sorban jó az ülésállítási lehetőség és az apró tárolók száma.