Magyar Péternek befellegzett!

Míg Varga Juditot egy két lábbal a földön járó, következetes, ugyanakkor emberséges vezetőnek ismertem meg, addig a volt férjét egy fennhéjázó életet élő személynek tartottam, akiben folyton munkált a szereplési vágy, minden mozdulata arra irányult, hogy a reflektorfényben legyen” – jelentette ki. A RAJÓK MEGTALÁLTAK A KISZIVÁRGOTT VI/EÓT AHOL MAGYAR PÉTER LÁTHATÓ AHOGY AKKORI FELESÉGÉVEL BÁNIK! – HAMAROSAN JÖVÜNK A VI/EÓVAL ÉS A RÉSZLETEKKEL!

Forrás: MSN / FB

Ez is érdekelhet:

Bár a vezetési pozíció általában kényelmes, a magasabb sofőrök számára kisebb kompromisszumokra lehet szükség. Egy kicsivel több lábtér és nagyobb kormányállítási tartomány ideálisabbá tenné az üléspozíciót számukra. Továbbá, a kormánykerékre szerelt gombok tömkelege elsőre zavaró lehet – túlzsúfolt érzetet kelt, és kérdéses, hogy valóban indokolt-e ennyi funkciót erre a kis területre zsúfolni, főleg úgy, hogy emiatt nem feltétlenül lett letisztultabb vagy átláthatóbb a műszerfal.

A hátsó ülések kényelme tekintetében a C4 a szegmens átlagához igazodik. Ez azt jelenti, hogy az olyan modellek tulajdonosai, mint például a Ford Focus vagy a Golf, nem fognak különösebb meglepetést tapasztalni. A fejmagasság még magasabb utasok számára is elegendő lesz, viszont a térdnek már kevésbé bőkezű a helykínálat – különösen akkor, ha az első utasok nem hajlandóak valamelyest hátrébb adni a saját kényelmükből a hátul ülők javára.

Ahogy azt a Citroën ígéri, a csomagtér mérete figyelemre méltó, kategórián belül kifejezetten jónak számít. Ugyanakkor, ha az üléseket lehajtjuk, egy szintbeli eltérés alakul ki – a ledöntött üléstámlák miatt kialakul egy lépcső a padlóban, ami kissé megnehezítheti a nagyobb tárgyak becsúsztatását. Fontos döntést jelent az is, hogy a vásárló vagy a praktikus padló alatti tárolórekeszt választja, vagy az extra pótkerék opcióját – mindkettő egyszerre nem elérhető.

Bár a C4 teljesítményadatai papíron nem kiemelkedőek a mai korszerű versenytársakhoz képest, vezetés közben kiderül, hogy a motorpaletta kellemesen használható, jól reagál, és jól illeszkedik az autó karakteréhez. Az alap 1,2 literes, 108 lóerős benzinmotor élénk, könnyedén forog fel, és megfelelő dinamizmust nyújt a városi és országúti közlekedéshez egyaránt. Az ugyanezen motor 128 lóerős változata – amely megtalálható például a DS3 modellben is – még kiegyensúlyozottabb teljesítményt kínál, és kulturált járásával tovább emeli az autó használati élményét. Az öko-változatok pedig különféle kiegészítő technológiákkal – mint például a regeneratív fékezés vagy az alacsony gördülési ellenállású gumiabroncsok – hozzák az alacsony fogyasztási és szén-dioxid-kibocsátási értékeket.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük