Ekkortól idősek nem vihetnek vissza FLAKONOKAT

Fő ok pedig a lassúság! Hatalmas sor szokott kialakulni magyarázta – Horváth Péter a petíció indítója! Neked mi a véleményed? Lapunk szerint hatalmas H*lyeség!

Forrás: MSN / FB

Ez is érdekelhet:

A második probléma a kormányzással kapcsolatos, amely kissé élettelennek érződik, különösen a középálláshoz közel. Ez a jelenség különösen zavaró, mivel épp ott jelentkezik, ahol a vezető a leggyakrabban tartja a kormányt – kis elfordulásoknál, egyenesfutás közben. A helyzetet súlyosbítja, hogy a modellben használt „DNA” vezetési módok sem kínálnak tökéletes megoldást. A „Normal” beállítás túlságosan könnyed, így a vezetőnek nincs igazi visszajelzése arról, hogy mi történik az első kerekeknél, míg a „Dynamic” mód túlzottan feszes, már-már gumiszerű érzetet kelt, mintha a kormány vissza akarna pattanni a középállásba. Ez a rugózó hatás nemcsak mesterséges, de kifejezetten zavaró is lehet egy sportosnak szánt kisautóban. Mindkét módban közös, hogy a kormányzásból szinte teljesen hiányzik a közvetlen visszacsatolás, ami csorbítja a vezetési élményt – különösen dinamikus módban, ahol a kormány rásegítése ráadásul még következetlen is, különösen a középállás környékén, néhány fokos elfordulás esetén.

A harmadik választható mód, az „All Weather”, amelyet elsősorban kedvezőtlen időjárási viszonyokra szántak, szintén nem nyújt meggyőző élményt. Ebben a beállításban a kormányzás kifejezetten szétkapcsoltnak, „leválasztottnak” érződik – olyan mértékben, amely szinte példátlan ebben a kategóriában. Különösen annak fényében meglepő ez, hogy az Alfa Romeo márkát évtizedek óta a sportos vezethetőség és az érzelmekre ható dinamika szinonimájaként tartják számon.

A 170 lóerős, 1.4 literes turbós benzines (TB) változatokban a DNA rendszer az adaptív felfüggesztést is szabályozza. Érdekes módon ebben az esetben épp a „Dynamic” mód bizonyul a leginkább élhetőnek még városi környezetben is. Amikor a vezető a „Normal” beállítást választja, az autó alapértelmezés szerint a puhább felfüggesztési karakterisztikát alkalmazza, kivéve ha a rendszer intenzívebb vezetési stílust érzékel. Ez elsőre komfortosabbnak tűnhet, de a megnövelt rugózási útnak és a nagyobb visszarugózásnak köszönhetően valójában kevésbé kényelmes – az autó ugyan jobban elszigeteli az utasokat az úthibáktól, de közben bizonytalanabb érzetet kelt. Ezzel szemben a „Dynamic” mód feszesebb hangolása csökkenti a visszaverődéseket, és még így is képes hatékonyan kisimítani az út egyenetlenségeit, megőrizve a rugózás alapvető kényelmét.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük