A legújabb feltevés szerint megmenthették volna Molnár Csilla életét azzal, ha nem őt, hanem a kizárólagos reklámszerződéseket elutasító Kalmár Zitát választják, aki végül a hatodik helyezett lett, mert nem írt alá egy szerződést. A nyilatkozatokat sajnos nem tudták még tényekkel alátámasztani, de mint tudjuk, a remény hal meg utoljára.
VIA Story
Ez is érdekelhet:
Gyors töltés terén a csúcsteljesítmény 101 kW, amellyel 10‑80 %-ra körülbelül 34 perc alatt tölthető az akku – ez a legtöbb versenytárssal megegyező tempó, habár vannak gyorsabb alternatívák, mint a Skoda Elroq vagy a Volvo EX30, amelyek hasonló töltést akár 25 perc alatt is megcsinálnak. Otthoni, 7 kW-os fali töltővel egy teljes töltés körülbelül 10,5 órát vesz igénybe. Bár az elektromos járművek már nem mentesülnek az útdíj (VED) alól, Londoni ULEZ zónába 2025 decemberéig ingyenes a belépés. Amennyiben az opciókkal együtt az ár meghaladja a 40 000 fontot, magasabb VED adósávba kerül az autó, így jelentős éves többletterhet jelent második adóévtől hat éves koráig.
Céges autók estében azonban óriási megtakarítást jelent a kedvező Benefit-in-Kind (adott juttatás) adózás az elektromos járművek számára, szemben a hagyományos belső égésű modellekkel. A Kona Electric egyébként nem a legolcsóbb biztosítással rendelkező EV: a gyengébb változat hiányában a biztosítási besorolása a 31-es csoportból indul (korábban 25-ös volt), amely megegyezik a Kia EV3-mal, míg a Skoda Elroq 22-es csoporttal indul, tehát olcsóbb biztosítást kínál. A hároméves, 36 000 mérföldes futásteljesítmény után az autó várható értékmegtartása 45 %, ami egy kicsivel elmarad az EV3 (45–49 %) és az Elroq (48–52 %) értékeitől, de jelentősen jobb, mint például a Peugeot E‑2008-é, amely csak 36 %-ot tart meg ugyanebben az időszakban.
A belső térben ugyanakkora méretűek a kijelzők az alap és felsőbb szinteken, de értékeljük, hogy fizikális gombok megmaradtak a klíma beállításához – ez megkönnyíti az apróbb finomhangolásokat vezetés közben. A belső tér kellemes, kényelmes ülőhelyet kínál előre és hátra egyaránt, jó anyagminőséggel, bár többféle színopciót is szívesen látnánk a szürke mellett. Az N Line és afölötti szintek hangulatvilágítást és sportosabb részleteket is tartalmaznak, amelyek segítenek megkülönböztetni őket a visszafogottabb Advance és Ultimate változatoktól. A Hyundai büszkén állítja, hogy a Kona beltérének kialakítása ügyfélvisszajelzések alapján született. A dupla 12,3 colos kijelzőkkel együtt jár, hogy még mindig megmaradtak a leggyakrabban használt funkciókhoz fizikális gombok, ami gyorsabb hozzáférést biztosít vezetés közben, mint a teljes érintőképernyős rendszerek.