Hadházy azt is hangsúlyozta, hogy nem fél a hatalomtól, és a jövőben is folytatni kívánja a Hatvanpusztára vezetett túrákat, hogy dokumentálja a birtok állapotát és a luxus jellegét. „Bár azt hiszem, aki az eddigi bizonyítékokat látta, azoknak nem kétséges, hogy Hatvanpuszta a mérhetetlen luxus mellett a miniszterelnök nyílt hazudozásának jelképe is lett” – írta. A hatóságok jelenleg az eset körülményeit vizsgálják.
Forrás: MSN / FB
Ez is érdekelhet:
Mivel a Bigster és a Duster elölről a B-oszlopig ugyanazok, nem meglepő, hogy a vezetőülésről nézve szinte teljesen megegyeznek. Az első ülések, a vezetési pozíció és a műszerfal is szinte ugyanazok; a különbség igazából csak a hátsó üléseknél és a csomagtérben érzékelhető, ahol a Bigster nagyobb mérete adja az előnyt.
Mérőműszereink alapján a hátsó lábtér 50 mm-rel bővült, és már 690 mm. Ez ugyan valamivel kisebb, mint például az Austral vagy a Tiguan esetében, de még mindig elég tágas ahhoz, hogy felnőttek kényelmesen elférjenek. A fejterület is bőséges, és két USB-C port, valamint egy pár légbeömlő nyílás is helyet kapott. A hátsó ajtók elég hosszúak ahhoz, hogy ne tűnjenek túlzottan rövidnek, így a beszállás is egyszerű. A Bigster hosszának legnagyobb része a csomagtartóba került, amely a FWD enyhe hibrid változatban 677 literes, a 4WD enyhe hibridben 629 literes, a teljes hibrid verzióban pedig 612 literes, ami nagyobb, mint a Kia Sportage Hybrid 587 literes csomagtartója.
Valóban, mérőeszközeink szerint a Bigster csomagtartója hosszabb és szélesebb is a Sportage-énál. Az alaplapon sík felület található, és egy megfelelő mennyiségű hely van alatta, amely opcionálisan (£300) egy pótkerék elhelyezésére is alkalmas, még a teljes hibrid esetében is.
A Bigster fejlesztései közül némelyek csak második ránézésre válnak nyilvánvalóvá. Mivel a modell célja a német piac meghódítása, ahol a vásárlók igényei hagyományosan magasak, a Dacia számos vásárlói konzultációt tartott.