Ehhez képest a Dolomit Kft. 2010 óta körülbelül 16,5 milliárd forintos adózott eredményt ért el. A cég 51%-a van az ön tulajdonában. Az adózott eredmény 51%-a 8,41 milliárd forint. Ha a cégből történt nyereség kivételekor is minden adót tisztességesen befizetett, akkor nagyjából 6 milliárd forint maradt belőle. A 300 hektár föld megvétele után maximum 5 milliárd forint maradt.
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
A 201 lóerős, 2.0 TSI benzines motor, V1 kivitelben, a WLTP szabvány szerint mérve 37,4 mérföldet képes megtenni egy gallon üzemanyaggal, ami körülbelül 7,5 literes fogyasztást jelent száz kilométerre vetítve. Ennél erősebb a 268 lóerős változat, melyet VZ1 felszereltségi szintben kínálnak, és amely 33,6 mérföldet fut gallononként, ami durván 8,4 literes átlagfogyasztásnak felel meg. Ha ezeknél az autóknál magasabb felszereltségi szintet választunk, például a V2 vagy VZ2 kiviteleket, akkor az autó nehezebb lesz, több extrával, és ez kis mértékben, de negatívan befolyásolja az üzemanyag-fogyasztást.
A hibrid, vagyis pontosabban az e-Hybrid modellek esetében a hivatalos üzemanyag-fogyasztási adatok egészen kiemelkedőnek tűnhetnek, ugyanis a WLTP mérési ciklus sajátosságaiból adódóan itt 580 és 660 mpg közötti értékeket adnak meg – ez azonban nem azt jelenti, hogy a való életben ilyen elképesztően alacsony fogyasztást tapasztalunk. Ezek az adatok annak köszönhetők, hogy a WLTP tesztek során az autó jelentős részben elektromos üzemben közlekedik, és ilyenkor egyáltalán nem fogyaszt benzint. A valós használat során, amikor a plug-in hibrid akksija lemerült, a fogyasztás természetesen megnő.
Mi is kipróbáltuk a 268 lóerős változatot az e-Hybrid kínálatból, és azt tapasztaltuk, hogy amikor az akkumulátor teljesen lemerült, akkor a fogyasztás 35 és 45 mpg között mozgott, tehát nagyjából 6,5 és 8 liter közé tehető száz kilométerenként. Egy másik fontos dolog, hogy míg a kizárólag benzines modellek akár 60 literes üzemanyagtartályt is kaphatnak, addig az e-Hybrid modellek esetében ez csupán 45 literes. Ennek következményeként az autó hatótávolsága, vagyis hogy egy tankkal hány kilométert tudunk megtenni, csak körülbelül 350 mérföld volt, ami nagyjából 560 kilométer.