Kigyulladt a nyugdíjfolyósító intézet! Késhet a nyugdíj?

Szerkezeti problémáról nem számolt be egy napilap sem! Így nem áll fent annak a lehetősége hogy késhet a nyugdíj! Az esetről egyéb információ még nem került elő! A t/k-tokos beszámolók szerint szerencsére a tűz eset jelentéktelen kárt okozott!

Forrás: MSN / FB / TTOK

Ez is érdekelhet:

Ezekhez az esztétikai elemekhez praktikus aerodinamikai megoldások is társulnak, amelyek csökkentik a légellenállást: például a digitális visszapillantó tükrökkel felszerelve az autó légellenállási együtthatója mindössze 0,259 Cd, míg a hagyományos, üvegalapú tükrökkel is csupán 0,269 Cd. Ahogyan azt már a többi Ioniq modellnél is tapasztalhattuk, az Ioniq 9 sem követ semmilyen előre meghatározott sablont a megjelenését illetően. Ennek eredményeképpen bár a három modell – Ioniq 5, 6 és 9 – között nincsenek közvetlen, egymást másoló dizájnelemek, a pixel-szerű fényszórók és hátsó lámpák mégis valamiféle vizuális kapcsolatot teremtenek köztük.

Az autó belső tere pontosan olyan hatalmas, mint amit egy ekkora méretű SUV-tól elvárna az ember. Az első és a második sorban is bőséges hely áll rendelkezésre, de még a harmadik üléssor sem csupán jelképes, hanem valóban képes két felnőtt utast is kényelmesen befogadni. Igaz, a bejutás nem a legegyszerűbb feladat, de ha egyszer bent vagyunk, akkor már kényelmesen elférünk. A műszerfalon enyhén ívelt, kétképernyős megoldás található, amelyet alul egy külön klímavezérlő panel egészít ki a középkonzolon. Ez a kialakítás nem ismeretlen azok számára, akik már vezettek modern Hyundai modelleket, hiszen hasonló elrendezéssel találkozhatunk több más típusban is. Bár az elrendezés és a dizájn ezen a téren talán lehetne egy fokkal izgalmasabb vagy innovatívabb is, el kell ismerni, hogy a kezelhetőség és a felhasználói élmény rendkívül jó: logikus, átlátható és könnyen használható minden funkció.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük