Itt a Tűpontos dátum, hogy mikor jön az utalvány!

Amennyiben a jogosult átvevő nem jelentkezik a kézbesítési kísérletet követő munkanaptól számított 10 munkanapig a letéti postán, akkor az őrzési idő leteltét követően a Posta a nyugdíjas élelmiszer-utalványt tartalmazó postai küldeményt a Magyar Államkincstár részére visszaküldi.
Ezt követően, az utalványra jogosult közvetlenül a Magyar Államkincstár Nyugdíjfolyósító Igazgatóságának megkeresésével kérheti a címhelyre történő újbóli kiküldést, legkésőbb 2025. november 14-ig.

VIA HVG/Posta

Ez is érdekelhet:

A vezetési élményt tekintve a Yaris megfelelően gyors a városi forgalomban, és igazán könnyen kezelhető, de ha szórakoztató autózást keresünk, akkor máshol kell keresgélnünk. A Toyota Yaris könnyedén mozog a városi forgalomban, különösen lassú, megállásos–elindulásos közlekedés során, amikor akár csendes, tisztán elektromos üzemmódban is képes haladni. A karosszéria mozgása magasabb tempónál is jól kontrollált marad. Ugyanakkor autópályán már kevésbé kifinomult, a motorhang felhangosodik gyorsításkor, és durvább útburkolaton kissé idegesen viselkedik a futómű.

A Yaris hibrid rendszere akkor működik a leghatékonyabban, ha visszafogottan vezetjük az autót. Ez egy kellemes, nyugodt vezetési élményt eredményez, különösen azoknak, akik értékelik a kényelmet és a kiszámíthatóságot. Teljesen más élményt nyújt tehát, mint a GR Yaris, amely ugyan nevében hasonló, de valójában egy közútra szelídített, összkerékhajtású raliautó, míg a normál Yaris egy egyszerű elsőkerék-hajtású kisautó, elöl MacPherson, hátul csatolt lengőkaros felfüggesztéssel.

Hasonlóan a Honda Jazzhez vagy a Renault Clio E-Techhez, a Yaris is képes rövid ideig tisztán elektromosan közlekedni alacsony városi sebességnél, bár ehhez valóban nagyon finoman kell bánnunk a gázpedállal. A rendszer egyik legnagyobb előnye, hogy nem kell külön tölteni az autót: az akkumulátor a fékezések és gurulások során termelt energiával, illetve a belső égésű motor felesleges teljesítményével töltődik vissza.

A 114 lóerős alap hibrid rendszer és az 1 085 kilogrammos tömeg lehetővé tesz egy korrekt, 9,7 másodperces gyorsulást 0-ról 100 km/h-ra, de a 174 km/h-s végsebesség inkább elméleti érték, amit a legtöbb vásárló valószínűleg sosem fog elérni. A 128 lóerős változat némileg dinamikusabb, 9,2 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t, de a különbség nem drámai – inkább a mindennapi rugalmasságban érződik.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük