A napokban készült friss fotók és interjúk azonban sokaknak szíven ütötték a nosztalgikus emlékeit. A kommentelők válogatás nélkül jegyezték meg: „nagyon megöregedett”. Egykor energikus, harsány személyisége helyén mintha egy megfáradt, idő által megtört férfi állna.
„Hol van az a régi Jáksó?” – teszik fel sokan a kérdést, miközben keserűen konstatálják: a média elfeledett kedvence mostanra csak halvány árnyéka önmagának. Jáksó László évek óta nem vállal szerepléseket, kerüli a nyilvánosságot, és mintha végleg hátat fordított volna annak a világnak, amely egykor sztárt csinált belőle. A rajongók számára ez annál fájóbb, mert ők még mindig a régi mosolygós, vibráló alakot őrizték meg emlékeikben.
VIA FB
Ez is érdekelhet:
Az autó vezetési élménye kiegyensúlyozott: városi környezetben sima és kényelmes, ugyanakkor elég mozgékony a gyorsabb utakon is. Bár nem annyira sportos, mint például a Ford Focus Estate, a 308 SW inkább a kényelmes és összeszedett vezetési élményt helyezi előtérbe, amit a jól hangolt felfüggesztés és a jó tapadás biztosít. Az autó minden hajtáslánccal megfelelő üzemanyag-fogyasztást biztosít: a benzinmotoros változat 43,3-51,9 mpg közötti fogyasztást kínál, míg a dízelmotoros modell 50,1-59,6 mpg között teljesít. A hibrid változatok különösen takarékosak, és a legjobb változatok akár 62,6 mpg-t is elérhetnek. Az E-308 SW elektromos modell 254 mérföldes hatótávolságot ígér, de a valóságban ez inkább 220 mérföld körül mozog.
A 308 SW belső terében a Peugeot nagy figyelmet fordított a minőségre, így az autó belső kialakítása prémium érzést kelt. A i-Cockpit rendszer, amely egy 10 hüvelykes médiaképernyőt és egy ugyanolyan méretű digitális műszerfalat tartalmaz, jól működik, bár a kis kormánykerék és az ilyen típusú elrendezés kezdetben szokatlan lehet a vezetők számára. Az autó szórakoztató- és navigációs rendszere jól megtervezett, a képernyő felbontása kiváló, és a hátsó parkolókamera tiszta képet ad. Az Allure változattól kezdődően Apple CarPlay és Android Auto is elérhető, illetve az i-Toggle technológia, amely lehetővé teszi a gyorsbillentyűk testreszabását a leggyakrabban használt funkciókhoz. A vezetői élmény nem teljesen hibátlan: az i-Toggle használata praktikus, de a hőmérséklet- és ventilátorállítások továbbra is érintőképernyős funkciók, ami nem mindenki számára a legkényelmesebb.