Tragikus autóbaleset érte Ganxsta Zolee-ékat!

Egyelőre nem tudjuk, hogy javítható-e vagy totálkáros, de az biztos, hogy nagy bajba került” – írták a posztban. A szerencsétlenségben sze/élyi sé/ül/s szerencsére nem történt, de a zenekar hozzátette: ha bárki tud bármilyen formában segíteni, hálásan fogadják. A jubileumi turné így is folytatódik, de Steve számára most az autó kérdése jelent komoly problémát.

Forrás: MSN / FB

Ez is érdekelhet:

Ugyanakkor – és itt jön az egyik legizgalmasabb rész – ez az új, frissített modellváltozat egy különleges, egészen egyedi újdonságot is hozott magával, amely a vezetési élményt egy újabb szintre emeli. Ez az újdonság egy olyan technológia, amelyet eredetileg a Hyundai fejlesztett ki, hogy a teljesen elektromos Ioniq 5 modellt átalakítsa a sportos, nagy teljesítményű Ioniq 5 N változattá. A Genesis mérnökei most ezt a rendszert átvették és beépítették a GV70-be, azzal a céllal, hogy az elektromos hajtáslánc mellé egy úgynevezett „virtuális váltási élményt” nyújtó funkciót (angolul Virtual Gear Shift, vagy röviden VGS) adjanak. Ez a rendszer nem csak abban áll, hogy hanghatásokkal próbálja utánozni egy belső égésű motor működését – bár azt is nagyon ügyesen csinálja – hanem abban is, hogy a nyomatékleadást és a gázreakciókat is úgy alakítja, mintha egy valódi, nyolcfokozatú automata váltóval szerelt, nagy hengerűrtartalmú benzines motor lenne az autóban.

Ez elsőre talán kicsit furcsán hangzik, akár fölösleges trükknek is tűnhet, mintha csak egy játékról lenne szó, de a gyakorlatban egészen lenyűgöző, hogy mennyire meggyőzően működik. Olyan érzést kelt, mintha az ember valóban egy nagy, erőteljes, V6-os motorral hajtott autót vezetne, amelynek dübörgő, dörmögő hangját – amit szándékosan csak az utastérben lehet hallani – kifejezetten a prémium érzet fokozására tervezték. Az autógyártásban ugyanis régóta fontos szerepe van annak, hogy milyen hangélmény társul a vezetéshez, és egy több hengeres, gazdag hangzású motor mindig is a felsőkategóriás autók egyik jellegzetessége volt.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük