Kicsapják az Ázsia Expressz legellenszenvesebb játékosát

A második részben egy leveskihordós feladatnál féltékenységi jelenetet rendezett a Bódi ikrek tréfái miatt, majd Mettát is kritizálta, amiért kedvesen szólt a helyiekhez. A nézők szerint mindez azt mutatja: Levente nem tud csapatban játszani, és folyamatosan feszültséget kelt. Egyre többen gondolják úgy, hogy jobb lenne, ha ki is zárnák a műsorból.
A kizárást egyenlőre még csak a nézők követelik, de belsős iformációk szerint ez hamarosan bekövetkezik!

VIA FB / Port

Ez is érdekelhet:

A vezetési élmény szempontjából a Kona elsősorban a kényelmes, nyugodt közlekedésre lett tervezve, főként városi környezetben érzi jól magát. A Hybrid és Electric modellek „egypedálos” vezetést is kínálnak, ami segíti az energia-visszanyerést és javítja a hatékonyságot. Bár nagyobb lett, az új Kona ugyanolyan jól manőverezhető, mint elődje – a 10,6 méteres fordulókör és az extra könnyű kormányzás sokat segít parkolásnál, viszont ennek ára a visszajelzés hiánya.

A felfüggesztés hosszú úton mozog, így a rosszabb minőségű utakon is kényelmes marad az utazás. Az alap Advance modell 17 colos kerekei is javítják a rugózási komfortot, szemben a magasabb felszereltségű változatok 18-19 colos kerekeivel. A sportosabb N Line és N Line S verziók kinézetük ellenére futóművükben nem térnek el az alaptól, így vezetési élményük azonos marad.

A motorpaletta legalacsonyabb teljesítményű tagja az 1,0 literes benzines, amely 99 lóerőt és 172 Nm nyomatékot ad le – 0–100 km/h-ra 13,3 másodperc alatt gyorsul, végsebessége 169 km/h. A 1,6 literes benzines már 136 lóerős és 250 Nm nyomatékot kínál, 10,2 másodperces gyorsulással, és 195 km/h végsebességgel. Itt a kézi váltó kellemesebb választásnak tűnt, mint a kissé bizonytalanul működő automata.

A Kona Hybrid kombinált teljesítménye 127 lóerő, 265 Nm nyomatékkal, 0–100-as gyorsulása 12 másodperc. Bár az elektromotor induláskor élénk, 80 km/h felett a gyorsulás lelassul, és a benzinmotor hangosabb, mint amennyire erősnek érződik. Autópályán viszont elegendő marad az ereje előzésekhez is.

Az elektromos változatok egy villanymotort használnak: a kisebb akkumulátoros 154 lóerőt, a nagyobb pedig 215 lóerőt ad le, míg a nyomaték mindkét esetben 255 Nm. A hosszabb hatótávú változat egy másodperccel gyorsabb 0–100-on (7,8 s vs 8,8 s), részben a nagyobb teljesítménynek köszönhetően, ami ellensúlyozza a nehezebb akkumulátort.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük