Az elnöknél krónikus vénás elégtelenséget diagnosztizáltak. A kérdés tehát nyitva marad: vajon csak egy ártalmatlan egészségi problémáról van szó, vagy komolyabb gondok állnak az eltűnés hátterében? Érdemi információval még mindig nem szolgált a fehér ház, ami tőlük szokatlan.
VIA Blikk rúzs
Ez is érdekelhet:
A gyártó bőkezű felszereltséget ígér, különösen technológiai fronton: 12,8 colos forgatható érintőképernyő, 8,8 colos digitális műszeregység, vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto, vezeték nélküli telefontöltő, panoráma üvegtető, fűthető első ülések és kormánykerék, 360 fokos kamerarendszer és több mint egy tucat vezetéstámogató rendszer, például holttérfigyelő és adaptív tempomat is jár hozzá.
Az Atto 2 a BYD legfrissebb elektromos technológiáit is megkapta. Az autó alapját az e-Platform 3.0 adja, amely a már említett Atto 3-at és a Dolphin modellt is szolgálja. Emellett a cég saját fejlesztésű „Blade Battery” akkumulátora közvetlenül az alvázba van integrálva, ami jobb helykihasználást és nagyobb karosszériamerevséget eredményez.
Az európai verzió egy 45,1 kWh-s akkumulátort kap, amellyel 312 kilométeres hatótáv érhető el. Az Egyesült Királyságban viszont a Boost modell nagyobb, 50,1 kWh-s akkuval érkezik, ami várhatóan körülbelül 338 kilométeres hatótávot biztosít. Az év későbbi szakaszában pedig megjelenik a Comfort kivitel is, amely még nagyobb, várhatóan 60 kWh-s akkumulátort kap, és akár 420 kilométeres hatótávot kínál majd.
Bár a BYD Atto 2 városi használatra lett tervezve, Madrid forgalmas utcáin vezetve nem pont ezt az érzést keltette. Egyrészt hiányzik belőle az egypedálos vezetési mód, a regeneratív fékrendszer még „high” módban is lassan lassít, a gázreakció pedig lámpától elindulva néha lassú és szaggatott. A kormányzás sem olyan könnyed, mint amit egy városi modellnél várnánk, bár nem is nehéz. A fordulókör megfelelő, de nem különösebben kiemelkedő, különösen a nagyobb Skoda Elroq-hoz viszonyítva. A kilátás viszont kifejezetten jó a nagy oldalablakoknak, rövid motorháztetőnek és a magas üléspozíciónak köszönhetően. Egy külön gombbal aktiválható a 360 fokos kamera, ami nagy segítség lehet szűk parkolókban vagy mellékutcákban.