FIGYELEM: A kézbesítés ütemezetten történik, általában irányítószám szerinti sorrendben először például a budapesti és agglomerációs címekre, majd fokozatosan más régiókba.
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
A Bayon maradványértékei – tehát az az érték, amit az autó megőriz az évek múlásával – rendben vannak a szakértői adataink szerint. Ez azt jelenti, hogy az autó várhatóan körülbelül az eredeti értékének 45 százalékát képes megtartani egy szokásos, három évig tartó használat után, amely során általában nagyjából 36 000 mérföldet, vagyis körülbelül 58 000 kilométert tesznek meg vele. Ez az arány nem kiemelkedő, de elfogadható. A Ford Puma ebből a szempontból jobban teljesít, mert az értékmegőrzése három év alatt jellemzően 49 és 55 százalék között alakul, ami egy fokkal kedvezőbb. Ugyanakkor a Puma sem tudja felvenni a versenyt a Dacia Dusterrel, amely ebben a kategóriában kimagaslik, hiszen a várakozások szerint három év után is képes megtartani értékének 58 és 66 százaléka közötti részt, ami kifejezetten jó aránynak számít.
A Hyundai már eddig is forgalmazott egy kisebb méretű SUV modellt, mégpedig a Kona nevű típust, ezért a Bayonnak valami egészen mást kellett nyújtania ahhoz, hogy ne legyen egyszerűen csak egy újabb, hasonló jellegű modell. Ezt a különbözőséget pedig sikerült is megvalósítaniuk, elsősorban a megjelenés révén, ami okos tervezésről árulkodik, ugyanakkor egy kicsit furcsa, szokatlan hangulatot is kelt. Ez a különleges külső stílus azt jelenti, hogy a Bayon olyan modellekkel veszi fel a versenyt, amelyeknél a dizájn hangsúlyos szerepet kap, mint például a Peugeot 2008 esetében is. A külső megítélése természetesen ízlés kérdése – egyeseknek tetszeni fog, mások lehet, hogy kevésbé szimpatikusnak találják –, de abban nincs vita, hogy a Bayon külseje figyelemfelkeltő, és kiemelkedik a mezőnyből.