Most azonban a 2025-ös Nyerő Páros első adásában őszintén beszéltek a jövőről, és elárulták: nem zárják ki, hogy a családjuk újabb taggal bővüljön. „Amikor megkérdezik, hogy hány gyerekünk van, én mindig azt mondom, hogy hat. Nagycsalád vagyunk, ez a klasszikus olaszos család,”
Forrás: MSN / FB
Ez is érdekelhet:
A motorok hangja vezetés közben hallható ugyan, és terhelés alatt néha kissé érdesebbé válik, de soha nem válik kellemetlenül hangossá, nem sivít, nem recseg, és alapjáraton meglepően csendesen működik. A 118 lóerős változat például kifejezetten jól teljesít, élénknek, gyorsnak és a gázpedálra érzékenyen reagálónak tűnik. Ugyanakkor a kézi sebességváltó nem éppen a legfinomabb – lehetne precízebb is. Ezzel szemben a nyolcfokozatú automata váltóval szerelt BlueHDi 180-as változat még gyorsabb, és a váltó működése igazán sima, gördülékeny. Néha előfordul, hogy kissé bizonytalankodik, például amikor egy kereszteződésből indulnánk el, de ha szükséges, szépen visszavált, hogy gyorsulni tudjon.
Persze, van néhány dolog, ami kevésbé tetszett. A fékek például alapvetően jól működnek, tehát nincs baj a fékerővel vagy a hatásfokkal, viszont túl hirtelen harapnak – azaz amikor rálépünk a pedálra, a fék túl gyorsan és túl erősen fog. Ez ugyan megszokható egy kis idő után, de mi jobban örültünk volna egy fokozatosabb, finomabb fékreakciónak, mert ez nemcsak a vezetési élményt tenné jobbá, hanem csökkentené annak az esélyét is, hogy a rakodótérben elhelyezett szabadon mozgó tárgyak hirtelen fékezéskor feldőljenek vagy előrecsússzanak. A kormányzás sem tartozik a legnagyobb erősségek közé. Az elektromosan rásegített kormány könnyen tekerhető, sőt talán túlságosan is könnyű, és bár az autó pontosan követi a vezető által kijelölt irányt, nem ad visszajelzést az útról, vagyis hiányzik belőle az az érzés, ami segítene jobban érezni, hogy pontosan hol is van az autó az úton. Ez persze nem feltétlenül probléma, hiszen ha nem éppen egy ralicsapat kísérőjárművét szeretnénk építeni belőle, akkor a vezetési élmény hiánya nem fog komoly gondot jelenteni. Az Expert a kanyarokban stabil és biztonságos érzést kelt, ami kereskedelmi felhasználásnál sokkal fontosabb szempont, mint az, hogy mennyire élménydús a vezetés – hiszen a legtöbb vásárló számára sokkal lényegesebb, hogy az autó könnyen kezelhető és nyugodt, stresszmentes vezetést biztosítson a mindennapokban.