A Bors most további részleteket osztott meg az esetről. Mint kiderült, Koós Boglárkára a kolléganője, Hartai Petra talált rá. Az Origo úgy tudja, hogy a színésznőnek az elmúlt egy évben hét bemutatója is volt a Budaörsi Latinovits Színházban. Az évad végére nagyon lefogyott és depressziós lett.
Bár nyáron úgy tűnt, jobban van, és múlt szombaton újra munkába állt, pár nappal később már véget akart vetni az életének, amelynek okáról egy rövid búcsúlevélben írt – ebből az derült ki, hogy elfáradt. Koós Boglárka mindössze 27 éves.
VIA hirkereso
Ez is érdekelhet:
Városi környezetben annak ellenére, hogy egy nagy méretű járműről van szó, a C5 Aircross könnyen irányítható és parkolható szűkebb utcákon is. Ha sokat állunk dugóban, érdemes valamelyik hibrid hajtást választani, mivel ezek alapból elektromos üzemmódban működnek alacsony sebességnél, ami nemcsak halkabb, de takarékosabb is. Országutakon, ha túl nagy tempóval közelítünk meg egy kanyart, azonnal megérezzük a rugózás árát: az autó nem csúszik, de a puha felfüggesztés miatt az utastér oldalfalához vagy utasunkhoz préselődünk a dőlések következtében. Ha visszaveszünk a tempóból, a karosszéria mozgása már kevésbé zavaró. Autópályán viszont a C5 Aircross valóban úgy viselkedik, ahogyan azt ígéri: 110 km/h-s utazósebességnél finoman suhan, az utasokat teljesen elszigetelve a külvilágtól. Az akusztikus szélvédő és a motortérbe helyezett hangszigetelő elemek gondoskodnak a csendes, nyugodt utazásról.
A 136 lóerős PureTech benzinmotorral szerelt mild-hibrid változat városban elektromos módban is képes haladni alacsony sebességnél, de nem éppen sportautós gyorsulást kínál: a 0–100 km/h-s sprinthez 10,2 másodpercre van szüksége. Bár a rendszer hatékony, néha furcsa, nyávogásszerű zajokat ad ki, ami kissé zavaró lehet. A benzinmotor normál használat mellett csendes, de padlógáznál hallhatóvá válik, míg a hatfokozatú duplakuplungos automata váltó elfogadhatóan reagál. Aki inkább hagyományos dízelt keres, az 1,5 literes, 131 lóerős BlueHDi motorral sem jár rosszul: élénk karakterű, 10,6 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra, és a motortérben elhelyezett plusz hangszigetelésnek köszönhetően a zajszint is alacsony marad. Az 1,2 literes, háromhengeres PureTech benzines szintén 131 lóerős, és hivatalosan 10,5 másodperc alatt teljesíti ugyanezt a sprintet, így némileg gyorsabb a dízelnél.