Mint kiderült, három napig kómában volt, és utána már semmi nem volt olyan, mint azelőtt. Szandi boldogan osztotta meg követőivel, hogy ismét jól van, olyannyira, hogy már ismét lóra ül. Ezt osztotta meg követőivel:
„Szavakba se tudom önteni, milyen csodálatos érzés!” – miközben egy lovat ölel!
Via Mklub/MSN
Ez is érdekelhet:
A vásárlók számára lehetőség van arra is, hogy hőszivattyút adjanak hozzá az EV6-hoz, amely segít abban, hogy a hideg időjárás – különösen a téli hónapok – ne csökkentse olyan mértékben az autó hatótávolságát. Ez a rendszer azonban csak a legmagasabb felszereltségű GT-Line S változatban érhető el, tehát nem minden modellhez rendelhető. A Kia hivatalos közlése szerint, ha például a külső hőmérséklet eléri a mínusz hét Celsius-fokot, akkor ez a hőszivattyús rendszer képes lehet arra, hogy az autó hatótávolságának akár 80 százalékát is megőrizze ahhoz képest, amennyit az autó 25 fokos, tehát kellemes, meleg körülmények között tudna megtenni. Ezt úgy érik el, hogy a hűtőrendszerből visszanyert hőt felhasználják az utastér fűtésére, ezáltal nem kell annyi energiát elvenni az akkumulátorból a fűtésre, így több marad a hajtásra.
Amikor mi is teszteltünk egy kétmotoros, összkerékmeghajtású Kia EV6 modellt, az autó átlagosan 3,4 mérföldet tett meg minden egyes kilowattóra felhasznált energiával. Ez egy egészen korrekt értéknek számít, figyelembe véve azt is, hogy a teszt ideje alatt hűvös, nem éppen ideális időjárási körülmények voltak, valamint azt is, hogy az autó teljesítménye meglehetősen erős. Ez az energiahatékonysági érték azt jelenti, hogy egy teljes töltéssel körülbelül 286 mérföldet lehetett megtenni. Ez ugyan egy kicsit elmarad attól, amit a Kia hivatalosan állít – ők ugyanis 3,5 mérföldet mondanak kilowattóránként –, de ezt az értéket valószínűleg lehetne javítani olyan vezetési körülmények között, ahol többször lehet kihasználni a regeneratív fékezést, azaz amikor a fékezés közben az autó visszatermeli az energiát az akkumulátorba.