Koczka Ildikót személyesen is megtámadták. A műsor után ismeretlenek bántó megjegyzésekkel szólták le, sőt volt, aki szemtől szemben gúnyolta ki. Ez az élmény még inkább megrendítette az énekesnőt, hiszen itt már nemcsak a monitor mögül érkeztek a sebek, hanem közvetlenül kellett szembesülnie a rosszindulattal. A történtek miatt családja és barátai is aggódnak érte, hiszen a nyomás és a lelki megpróbáltatások minden eddiginél nagyobb súllyal nehezednek rá.
VIA TTOK
Ez is érdekelhet:
A Citroën – több más modelljéhez hasonlóan – nem hajszolja a sportos karaktert, helyette a kényelmet helyezi előtérbe. A futómű kifejezetten arra készült, hogy elszigeteljen az úthibáktól, és az eredmény valóban lenyűgöző: a menetkomfort szinte páratlan ebben az árkategóriában. Első benyomásként puha, ringatózó, de mégis stabil rugózás fogad, amely a legtöbb úthibát elegánsan kisimítja. Bár a kátyúk vagy tágulási hézagok néha tompább ütéssel jelzik jelenlétüket, a zaj- és rezgéskomfort így is kiemelkedő – különösen autópályán, ahol szinte hangtalanul suhan az autó.
A kanyarokban érezhető a karosszéria dőlése, de a könnyű és pontos kormányzás miatt az autó jól irányítható. Ha valami mégis visszatart a gyorsabb vezetéstől, az inkább a hajtáslánc karaktere: a motorok – legyenek benzinesek, hibridek vagy plug-in hibridek – kifejezetten a kényelmes, nyugodt haladásra lettek hangolva. A nyolcfokozatú automata váltó a benzines és plug-in modelleknél alap, a hibrid hatfokozatú automatával készül. Bár manuálisan is válthatunk a kormány mögötti váltófülekkel, az autó határozottan jobban működik, ha magára hagyjuk.
Egyetlen érdemi gyenge pont a fékrendszer, különösen a plug-in változatoknál, ahol a fékpedál érzete kissé szivacsos és bizonytalan. Szerencsére a B üzemmód erősebb regeneratív fékezést tesz lehetővé, így ritkán kell igazán erősen fékezni.
A C5 X fogyasztási és emissziós értékei szintén erősek. A PureTech 130 majdnem eléri az 5 literes fogyasztást (WLTP szerint 48,1 mpg), a Hybrid 136 hivatalosan 4,8 litert eszik (58,9 mpg), míg a plug-in változat akár 1 liter körüli fogyasztást is elérhet (236,2 mpg), hála a 40 mérföld körüli elektromos hatótávnak. A valóságban természetesen ez utóbbi érték nagyban függ a töltési gyakoriságtól: ha a töltés rendszeres, a fogyasztás minimális lehet, míg lemerült akkumulátorral a Hypnos kivitel is inkább 5 liter körül fogyaszt. Az üzemanyagtartály 44 literes, így 650 kilométeres hatótáv is könnyedén elérhető. Azonban a Skoda Superb plug-in hibridje ebben is jobbnak bizonyul, mivel az elektromos hatótávja 60-70 mérföld.