Nagy a baj! Már a koncertre sem ment el Fenyő Miklós!

Rejtély övezi Fenyő Miklós hiányzását! Hogy miért nem jelent meg a Pozsonyi Pikniken, egyelőre senki sem tudja. Sajtóhírek szerint még Rónai Egon is csak annyit árulhatott el, hogy az énekes korábban jelezte a távolmaradását – de a valódi okról hallgatnia kellett, mely komoly egészségügyi problémák feltételezéseire ad okot a rajongók körében!
AMINT FRISS HÍR ÉRKEZIK FENYŐ MIKLÓSRÓL, AZONNAL FRISSÍTJÜK CIKKÜNKET!

VIA Bors

Ez is érdekelhet:

Városban mutatkoznak meg leginkább az autó erősségei: a kormány könnyű, az elektromos hajtás csendes és kellemes vezetési élményt biztosít. Az EV mód kis mértékben, de magasabb sebességnél is elérhető, amennyiben a gázpedál használata nagyon finom marad. Kanyargós országutakon viszont a Jazz kevésbé meggyőző. Itt egy Renault Clio például sokkal fürgébbnek és közvetlenebbnek hat, míg a Jazz tompább reakciókkal és kevésbé élénk karakterrel rendelkezik. Ha nagyobb sebességnél erőteljesen gyorsítunk, a CVT váltó felpörgeti a motort, amit erőteljes zaj is kísér.

A 0–100 km/óra gyorsulás 9,4 másodperc, amely nagyjából megfelel a Renault Clio E-Tech idejének. Az Advance felszereltség 9,6 másodpercet, míg a Crosstar változat 9,7 másodpercet igényel ugyanerre. A végsebesség minden modellnél 175 km/óra körül alakul. A hibrid rendszerben az egyik villanymotor közvetlen hajtásra szolgál, míg a másik a benzinmotor energiáját alakítja át elektromos árammá, amelyet azonnal felhasználhat a rendszer vagy eltárolhat a 0,7 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátorban.

A leggazdaságosabb változat az Elegance, amely a WLTP szabvány szerint 62,8 mpg (4,5 l/100 km) fogyasztást ígér. Az Advance és Advance Sport 61,4 mpg-t, míg a Crosstar Advance 58,9 mpg-t tud papíron. Tesztjeinken az előző, 106 lóerős változat is remek eredményt produkált: városi környezetben elérte az 58,5 mpg-t (kb. 4,8 l/100 km), amely jelentősen jobb volt, mint a vele párba állított Toyota Yaris Cross 48,7 mpg-s értéke. A CO₂-kibocsátás 102–108 g/km között mozog, így a Jazz vonzó választás lehet céges autóként is – noha a Toyota Yaris 92 g/km-es értéke még kedvezőbb adózási feltételeket biztosít.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük