A kínos névkeverés futótűzként terjedt a násznép körében, és bár a pár igyekezett nem foglalkozni vele, láthatóan érzékenyen érintette Annát. A boldog menyasszony próbálta mosollyal elütni az incidenst, de ismerősei szerint nem esett neki jól, hogy élete legszebb napján volt, aki más nő nevét kiabálta felé.
Ettől függetlenül az esküvő folytatódott, a zenekar új lendületet adott a hangulatnak, és a pár boldogan táncolt hajnalig. Az viszont biztos, hogy a kínos baki sokáig beszédtéma marad majd – és egyesek szerint ez volt az este egyetlen árnyoldala egyébként mesés esküvőnek.
VIA FB/IG
Ez is érdekelhet:
Az összkerékhajtáshoz tartozik a Kia „Terrain Mode” funkciója, amely különböző terepviszonyokra optimalizált üzemmódokat kínál – sár, hó és homok –, hasonlóan a Land Rover Terrain Response rendszeréhez. Bár nincs benne differenciálzár vagy terepfokozat, könnyebb terepen, havas vagy sáros úton jól boldogul.
A motorkínálat tekintetében a 2,2 literes dízel 190 lóerőt és 440 Nm nyomatékot nyújt, 0-ról 100 km/h-ra 9,7 másodperc alatt gyorsul, a végsebessége 200 km/h. A teljes hibrid rendszer 212 lóerőt tud, ugyanennyi idő alatt gyorsul 100-ra, végsebessége viszont csak 182 km/h. A plug-in hibrid 248 lóerőre képes, 100 km/h-ra 8,8 másodperc alatt gyorsul, de a végsebessége szintén 182 km/h.
A teljes hibrid jó választás lehet azoknak, akik nem igénylik a dízel nyomatékát vagy nem élnek olyan előnyökkel, mint a plug-in hibridek által nyújtott cégautóadó-kedvezmény. A PHEV hangtalanul suhan elektromos módban, de gyorsabb gázadásnál időbe telik, mire a rendszer eldönti, melyik energiaforrást használja. A dízel a legjobb választás lehet vontatáshoz vagy terepezéshez, és a nyolcfokozatú automata váltó is jól működik vele.
A fogyasztási adatok hajtáslánctól függően eltérnek. A dízel 6,5 l/100 km körüli értéket tud, 170 g/km CO2-kibocsátással, míg a hibrid 6,7 l/100 km-t és 153 g/km-t produkál. A plug-in hibrid elméleti fogyasztása 1,6 l/100 km, 37 g/km CO2 mellett, de ehhez rendszeres töltés és rövid, elektromos üzemben megtett utak szükségesek. A PHEV változat 35 kilométeres elektromos hatótávot ígér, amit városban akár 40 kilométerre is lehet növelni. A töltés otthoni konnektorról körülbelül 5 órát, fali töltőről 3,5 órát vesz igénybe.
A biztosítási kategóriák 25-től 35-ig terjednek, a felszereltség és motorfüggően. A Sorento várható értéktartása is kedvező: három év és 58 ezer kilométer után a dízel 51%-os, a hibrid 57%-os, a plug-in hibrid pedig 55%-os maradványértékkel bír – ezek a facelift előtti modellre vonatkozó adatok.