Csó/olóz/unk, aztán hazamentem. Akkori kornak megfelelő járás volt. Együtt jártunk suliba” – nevetett fel Majka.
Forrás: MSN / FB / INSE
Ez is érdekelhet:
Az Abarth ugyanakkor tett néhány digitális extrát is a kocsiba, hogy emelje az élményt. Például saját, egyedi grafikákat helyeztek el a műszerfalon, ahol egy hétcolos digitális kijelző található a vezető előtt. Emellett a központi érintőképernyő, amely 10,25 hüvelykes méretű, szintén kapott Abarth-specifikus felületeket. Itt például elérhetőek különféle menüpontok, amelyeket kifejezetten a teljesítmény szerelmeseinek szántak. Ilyenek például azok az oldalak, ahol nyomon lehet követni a köridőket, tehát az autó tudja, mikor vagy pályán, és mennyi idő alatt teljesíted a köröket. Azt is látni lehet, hogy mekkora nyomaték jut az első kerekekre, ami a vezetési dinamika szempontjából fontos adat. Ezen kívül a kijelző mutatja az akkumulátor hőmérsékletét is, ami különösen elektromos autóknál lényeges, mivel a teljesítmény és az élettartam szorosan összefügg ezzel az értékkel.
Van még egy extra mérőeszköz is a rendszerben, amit G-erő mérőnek hívnak – ez az eszköz azt mutatja meg, hogy mekkora erőhatások érik az autót és ezzel együtt az utasokat kanyarodáskor, gyorsításkor vagy fékezéskor. Ez kifejezetten azoknak érdekes, akik szeretik érezni és mérni is a dinamikus vezetés fizikai hatásait.