Mészáros Lőrinc teljesen kiborult, elsírta magát

A Forbes legújabb számításai szerint ugyanis a magyar üzletember az Opus Global Nyrt. árfolyamának csökkenése miatt 21,6 milliárd forinttal lett szegényebb az év eleje óta.
A 2023-as évet még 488 milliárd forintos vagyonnal megkezdő Mészárosnak ugyan továbbra sem kell a kenyér ára miatt aggódnia, de az eddigi adatok ismeretében kijelenthetjük, hogy a hazai milliárdosok alaposan megfizetik h/bor/ú árát.

Forrás: MSN / FB / Inse

Ez is érdekelhet:

Az Abarth modellben egy Torsen típusú, önzáró differenciálmű is található, amely határozottan és jól érzékelhetően osztja el a hajtóerőt, különösen a kanyarokban. Ez azt jelenti, hogy amikor a vezető befordul egy ívbe, a rendszer képes arra, hogy több nyomatékot juttasson a belső kerékhez, így javítva a tapadást és segítve az autót abban, hogy hatékonyabban gyorsuljon ki a kanyarból. Ez különösen akkor működik jól, ha a sofőr nem túl agresszíven lép a gázra – tehát ha a jobb láb nem nehezedik túl erősen a pedálra, az autó meglepően jól tud kapaszkodni az úttestbe a kanyarból való kigyorsítás során. A kormányzás élménye egyértelműen a „Scorpion Track” módban a legjobb: ekkor a legközvetlenebb, és ekkor érkezik a legtöbb visszajelzés az útról. Ugyanakkor érdemes megjegyezni, hogy amikor a kormány középállásból éppen csak egy kicsit fordul el, akkor néha kissé „nyüzsgőnek” vagy idegesnek tűnhet, de összességében a visszacsatolás szintje teljesen megfelelő és informatív marad.

Korábban, a hagyományos benzines Abarth modellek esetében a gyártó a híres Brembo fékeket használta, azonban a 600e esetében – amely elektromos modell – a márka úgy döntött, hogy egy másik irányba indul, és a brit Alcon céget kérte fel a fékrendszer fejlesztésére. Az első tengelyen egy kifejezetten nagy, 380 milliméter átmérőjű féktárcsa található, amelyhez négydugattyús, monoblokk kivitelű féknyergek társulnak.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük