A találgatások hamar egy irányba mutattak, és a kommentekből is egyre több részvétet lehetett kiolvasni: szerettei szerint Keresztes Ildikó az édesanyját veszítette el. A hírt hivatalosan nem erősítette meg, de a gyászoló sorok, az együttérző üzenetek és a korábbi nyilatkozatai alapján sokan biztosra veszik a tragédiát. Az egyik hozzászólás így fogalmazott:
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Bár a gyártó már utalt arra, hogy a jövőben elérhetővé válhat a Torres EVX egy nagyobb akkumulátorcsomaggal is, jelenleg csak egyetlen opció áll rendelkezésre: egy 73,4 kilowattórás (kWh) ténylegesen felhasználható kapacitású akkumulátorcsomag. Ez az akkumulátor a hivatalos adatok szerint egyetlen töltéssel körülbelül 287 mérföld (azaz körülbelül 462 kilométer) megtételére képes, mielőtt újra tölteni kellene.
Mi azonban egy kifejezetten hideg napon teszteltük az autót, olyan útviszonyok mellett, amikor sok megállással és újraindulással járó vezetésre volt szükség, ráadásul mindezt nagyobb sebességű vidéki utakon tettük, ahol gyakran kellett gyorsítani, majd újra lassítani. Ezek a körülmények különösen megterhelőek egy elektromos autó számára, mivel az energiafogyasztás sokkal magasabb lehet, és a hatékonyság jelentősen csökkenhet. Ennek megfelelően a legjobb, amit el tudtunk érni ilyen környezetben, az mindössze 2,6 mérföld volt kilowattóránként, ami alapján a tényleges hatótáv nagyjából 200 mérföld alá eshet, vagyis nem éri el a hivatalosan megadott adatot.
Ugyanakkor fontos hozzátenni, hogy ezek az eredmények nem feltétlenül tükrözik azt, amit az autó ideális körülmények között tud nyújtani. Mi azt valószínűsítjük, hogy melegebb időben – például tavasszal vagy nyáron –, amikor az akkumulátor hőmérséklete is optimálisabb, és az energiaigény nem olyan extrém, az autó jóval hatékonyabban tud működni. Emellett az is jelentős szerepet játszik, hogy milyen vezetési stílusban használjuk: alacsonyabb sebességnél, különösen városi környezetben, sokkal nagyobb lehetőség nyílik a regeneratív fékezés kihasználására. Ez a technológia lehetővé teszi, hogy amikor fékezünk vagy lassítunk, az autó egy részét az elveszett mozgási energiának visszaalakítsa elektromos árammá, amit aztán visszatölt az akkumulátorba. Így nemcsak az energiafelhasználás csökken, hanem a hatótáv is növekedhet – vagy legalábbis lassabban merül az akkumulátor.