Herceg Erika élő adásban tudta meg, hogy babája lesz!

„Nem beszélek én erről nagyon, de…” – csuklott el Herceg hangja, a mondatot nem tudta befejezni. Az énekesnőnek ugyan nyolc éve tartós kapcsolatba van, ám párja Svájcban lakik, ezért távkapcsolatban élnek, de így is szívesen alapítana családot. Míg Tóth Gabinak a jelentkező szerint még egy gyermeke születni fog, addig Marics Petinek is jósoltak, akinek ezek szerint két kisfia lesz.

VIA mindekozben

Ez is érdekelhet:

A Trafic legfőbb vetélytársa a Ford Transit Custom, az Egyesült Királyság legkeresettebb kishaszonjárműve, de a Volkswagen Transporter és a Mercedes Vito is erős konkurenciát jelentenek. Emellett a Vauxhall Vivaro, Citroen Dispatch, Peugeot Expert és Toyota Proace ugyanazon műszaki alapokra épülnek, és valamelyest személyautósabb karakterrel bírnak. A Renault testvérmodelljei közé tartozik még a Nissan Primastar is.

A Renault nemcsak az elektromos meghajtást vezette be a Trafic kínálatába, hanem a dízelmotorok hatékonyságát is továbbfejlesztette. A dCi 130 és 150 hivatalosan akár 5,7 literes átlagfogyasztással (40,9 mpg) is elérhető, míg a dCi 170 csak minimálisan fogyaszt többet. Az automata váltó hozzáadása a dCi 150 motorhoz nem rontja az üzemanyag-hatékonyságot. Minden Trafic start-stop rendszerrel és ECO üzemmóddal is rendelkezik, bár ez utóbbi a vezetési élményt némileg csökkentheti.

A 80 literes üzemanyagtartály elméletileg több mint 1000 kilométeres hatótávot biztosít, míg az AdBlue 25 literes tartályát néhány ezer kilométerenként kell újratölteni. Az elektromos változat a hivatalos adatok szerint 186 mérföldes (kb. 300 km) hatótávolságot biztosít, de létezik egy „long range” mód is, amely korlátozott teljesítmény és 90 km/h-s végsebesség mellett akár 320 km-t is lehetővé tesz. A töltés 3,7 kW-os fali töltőről 12 órát, 7,4 kW-osról 5,5 órát, míg 50 kW-os gyorstöltőről kevesebb mint egy órát vesz igénybe.

A Renault három év vagy 160 000 kilométer garanciát biztosít a Trafichoz, valamint ugyanennyi ideig tartó országúti segélyszolgálatot is, a szervizintervallum pedig 24 000 kilométer vagy kétévente esedékes. A PRO+ kereskedői hálózat célja a járművek leállási idejének minimalizálása.

A Trafic raktere továbbra is az egyik legnagyobb a közepes furgonok között. A standard hosszúságú modell 5,08 méter, míg a hosszított változat 5,48 méteres. A kisebbik verzió 5,8 köbméternyi rakteret kínál, ami három Euroraklap vagy 11 gipszkartonlap szállítására elegendő. A Renault alapáron kínál egy okos, átmenő rakodónyílást a válaszfalon, amely lehetővé teszi akár 3,75 méteres tárgyak szállítását is a rövidebb változatban, míg a hosszított modellnél ez akár 4,15 méterre is bővül. A rögzítéshez a normál raktérben 16, a hosszabb változatban 18 rögzítőpont áll rendelkezésre.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük