Rendkívüli! Kisiklott egy vonat Magyarországon, az utasok

Vitézy Dávid a Facebook oldalán szintén megosztotta a fotót, azzal a kommentárral: „Reméljük, az árokból is sikerül kihúzni a MÁV-ot…”.

Forrás: MSN / FB / EZT

Ez is érdekelhet:

A Land Cruiserben az erőátvitel egy nyolcfokozatú automata váltón keresztül történik, amely állandó összkerékhajtású rendszerhez kapcsolódik. Ez a hajtásrendszer magas és alacsony áttételekkel is rendelkezik, ami különösen hasznos, ha nehezebb, off-road terepen kell haladni. A hajtás elosztásáról egy Torsen típusú középső differenciálmű gondoskodik, amely automatikusan szabályozza, hogy az erő hogyan oszlik meg az első és a hátsó kerekek között, az optimális tapadás érdekében. Ezen kívül található benne egy elektronikusan vezérelt hátsó differenciálzár is, ami akkor jön igazán jól, amikor a talaj csúszós vagy egyenetlen, és a tapadás korlátozott. Az autóban kivehető stabilizátor rúd is van, amelyet úgy terveztek, hogy javítsa a terepjáró képességet, mivel lehetővé teszi a futómű nagyobb mozgását a nehéz terepen.

A modern elektronikus segédrendszerek is bőven megtalálhatók a Land Cruiserben. Ilyen például az elindulássegítő rendszer, amely emelkedőn történő induláskor megakadályozza, hogy az autó hátraguruljon. A lejtmenetvezérlő rendszer segít a meredek lejtőkön történő ereszkedésnél, automatikusan szabályozva a fékezést, hogy a vezetőnek csak a kormányzásra kelljen koncentrálnia. Emellett a jármű rendelkezik egy úgynevezett „crawl control” nevű rendszerrel is, amely egy állandó, előre beállított sebességet tart terepen, hogy a vezető kizárólag a kormányzásra összpontosíthasson. A Multi Terrain rendszer pedig automatikusan beállítja az autó különböző elektronikai rendszereit az aktuális terepviszonyokhoz igazodva, legyen szó homokról, sáról vagy köves útról.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük