Bochkor Gábor örökre megszabadult Tóth Gabitól

Ez egy Chrome-bővítményként működő program, amely automatikusan kiszűri a magyar weboldalakon a Tóth Gabiról szóló találatokat a keresési eredmények közül.
Ön mit szól hozzá? Letiltaná a róla szóló híreket?

VIA Blikk Rúzs

Ez is érdekelhet:

A Micra külső méretei a korábbi generációhoz képest jelentősen nőttek, hossza csaknem 4 méter, szélessége 90 mm-rel nőtt, magassága pedig 45 mm-rel lett nagyobb, hogy helyet biztosítson a padló alatti akkumulátorcsomagnak. A csomagtartó mérete 326 liter, ami átlagosnak számít a kategóriában. Az ülések lehajtásával 1 106 literre bővíthető, de így sem lesz teljesen sík a padló. Nincs külön tárolóhely az első motorháztető alatt, így a töltőkábeleket is a fő csomagtérben kell elhelyezni, ami esős időben zavaró lehet.

Hajtáslánc tekintetében a Micra kétféle változatban kapható. Az alapmodell 40 kWh-s akkumulátorral és 119 lóerős elektromotorral érkezik, míg az erősebb kivitel 52 kWh-s akkumulátort és 148 lóerős motort kap. Mindkettő fronthajtásos. A gyorsulás szempontjából az erősebb változat 8 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t, míg a gyengébb verziónak 9 másodpercre van szüksége. A végsebesség mindkét modellnél 150 km/h körül alakul, amit az alacsony áttételezés és az autó magasabb építése is befolyásol.

Hatótáv terén a kisebb akkumulátoros modell WLTP szerint 198 mérföldet (kb. 318 km) tud megtenni, míg a nagyobb 260 mérföldes (kb. 418 km) hatótávot ígér. Ez utóbbi inkább azoknak ajánlott, akik rendszeresen közlekednek autópályán is. Városban viszont az alacsonyabb hatótávval rendelkező modell is bőven elegendő, ráadásul hatékonyabb is. Töltés tekintetében a kisebb akkumulátor 80 kW-os DC töltést támogat, míg a nagyobb 100 kW-ot, így mindkettő körülbelül 30 perc alatt képes 15-ről 80 százalékra tölteni magát. Az otthoni 7,4 kW-os fali töltővel 6,5–8,5 órára van szükség a teljes feltöltéshez. Egy praktikus, a Renault 5-ben nem elérhető megoldás a kormány mögötti váltófülek, amelyekkel a regeneratív fékezés erőssége három fokozatban állítható, plusz van egy teljes e-pedal mód is, amely akár teljes megállásig lassítja az autót – igaz, minden indítás után újra be kell állítani.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük