A vita sértések sorozatává fajult: Jázmin kijelentette, Gabi soha nem lesz Magyarország legjobb énekesnője, ráadásul hamisan énekel angolul. Végül Ördög Nórát is hazugnak nevezte, mielőtt újra kiviharzott. A stúdióban döbbent csend maradt – a jelenet biztosan a műsor történetének egyik legemlékezetesebb pillanata marad. A visszajelzések szerint az 51 éves Jázmin égette le magát teljesen!
VIA Tv2
Ez is érdekelhet:
A töltés terén 100 kW‑os gyorstöltés áll rendelkezésre, így 10‑ről 80 százalékra való felöltés fél órán belül lehetséges; otthoni, kb. 7,4 kW‑os wallbox‑töltővel mindkét változat teljes felöltése körülbelül 7,5 órát igényel. Mivel a CO2‑kibocsátás nulla, az e‑C4 X kedvező adózási helyzetbe kerül: céges autóként alacsony Benefit‑in‑Kind (céges juttatás) százalék, nincs (vagy legalábbis nincs jelentős) felár azoknál a verzióknál, amelyek ára újonnan nem haladja meg a 40 000 fontot. Ugyanakkor a kocsik értékvesztése viszonylag magas: a Plus és a drágább Max változatok várhatóan mindössze körülbelül 40 százalékát tartják meg az eredeti áruknak három év vagy 36 000 mérföld után, míg a klasszikus benzinmotoros C4 X hasonló idő alatt nagyjából 47 százalékot.
A belső tér formailag egyszerre konzervatív és modern: az e‑C4 X oldalnézetből tiszta háromdobozos formával, csomagtartóval, szemben a ferdehátú komplexebb hátfallal és világítással; a belső műszerfal jól elrendezett, az ergonómia rendben van, a fizikai klímavezérlők praktikusak, mivel nem kell minden apró funkcióért menüt nyitni az érintőképernyőn. Az anyaghasználat jó, bár a belső színvilág inkább egyszínű, ami egyeseknek sötétebbnek tűnhet. A Plus változat navigációval, valós idejű forgalmi adatokkal és sebességkamera‑információval is szolgál, a Max verzió Alcantara üléskárpittal, jobb hangrendszerrel és plusz USB‑csatlakozókkal egészül ki.
Praktikus szempontból az e‑C4 X nagyobb csomagteret kínál, mint a ferdehátú változat, 510 literrel normál állapotban, és ülések lehajtásával akár 1 360 literig növelhető, bár ekkor a hátsó ülések mögött lévő padló lépcsős marad. Az ablakok elegendő fényt engednek be, az előrébb ülőknek jó kilátásuk van, hátra viszont a lejtős tetővonal keskenyebb fejtér érzetét keltheti hosszú emberek számára. Komfortérzetet fokozza a hidraulikus ütközők alkalmazása az Advanced Comfort felfüggesztésnél, a kormány állíthatósága, az automata fényszórók és ablaktörlők, a hátsó parkolószenzorok, középső könyöktámasz és osztottan lehajtható hátsó ülések is mind a praktikum részét képezik.