A sztár 2015-ben, az ausztrál műsor első évadában tűnt fel, ahol a szerelem reményében vett részt. Az adás során összeházasodott Clare Tamasszal, ám a végére elváltak. A műsor után mindketten külön folytatták életüket, mégis sikerült megőrizniük barátságukat.
Egy évvel később Lachlan Rofe egy másik reality-ben is feltűnt, amely szintén kapcsolatra vágyó, szingli embereknek szólt, csak az már egy farmon.
VIA Bors
Ez is érdekelhet:
A belső tér kialakítása pragmatikus: az infotainment rendszer modern, jól használható, van külön fizikai klíma vezérlőpult, az anyagok strapabíróak, különösen a szövet és neoprén jellegű huzatok, de sok helyen kemény műanyagokkal dolgoztak – ezek minősége nem rossz, de nem ér fel a prémium riválisokéval. Az ajtók belső kialakítása, az ablakok és szellőzők díszítése követi a Duster‑rel közös formavilágot, a Y alakú nappali fények, magasra helyezett érintőképernyő, digitális műszeregységek mind feltűnőek. Az érintőképernyős navigációs rendszer valamelyest lassú lehet, de a vezeték nélküli kapcsolatok, a Bluetooth és a telefon integrálása segít átsegíteni ezeket.
A praktikusság terén a Bigster nagy előnye a tágas hátsó ülés és a nagy csomagtér: a hosszabb tengelytáv és nagyobb karosszéria révén jelentősen több hely jut utasoknak hátul, a csomagtartó alapterülete nagyobb, van két hamis padló, alatta hely a pótkeréknek, a rakodófedél több pozícióban rögzíthető. Ha ledöntöd a hátsó üléseket, közel sík felületet kapsz, bár nem teljesen síkot. A hátsó ülések lehajtása karabinerekkel vagy vállrészbe húzható textilszalagokkal oldható meg, bár ezek kissé vékonyak, és nehéz lehet őket az utastérből elérni.
Vontathatóság tekintetében, ha maximális vonóerőt akarsz, az nem hibrid változatot kell választani; a TCe oldalon a két- és összkerék‑meghajtású változatok kb. 1 500 kg fékezett vontatási kapacitással bírnak, míg a 155 hibrid változat csak kb. 1 000 kg‑ot húzhat, ami csupán 250 kg‑rel több, mint a hibrid Duster esetében.
A biztonság és megbízhatóság tekintetében mivel a Bigster sok elemet oszt meg a Dusterrel, az Euro NCAP tesztek eredménye is egészen hasonló; 2024‑ben a Duster háromcsillagos minősítést kapott, ebből következően a Bigster is háromcsillagos. Ennek ellenére aktív és passzív biztonsági felszerelések bőségesen rendelkezésre állnak: vészfékezés gyalogos-, kerékpáros‑, motorosfelismeréssel, közlekedési táblák felismerésével, sávtartó figyelmeztetéssel, vezető figyelmeztetéssel, és a rendszerek nem olyan tolakodók, mint sok riválisnál.