A győzelem ellenére a páros látványosan összeveszett a verseny közben. Curtis ingerülten kiáltotta: „Szét**** az ideg!”, mire Judit dühösen visszavágott: „Mindent én csinálok!” A rapper beszédét több alkalommal is ki kellett sípolni az adásban, annyira eldurvult a szóváltás. A nézők szerint ilyen magatartásért azonnali kizárást kérnek a játékból! Neked mi a véleményed?
Forrás: MSN / FB / EZT
Ez is érdekelhet:
Az e-408 autópályás képességeit leginkább az elektromos hatótávolság korlátozza. Az autó nem tartozik a leghosszabb hatótávval rendelkező modellek közé, és a 120 kW-os maximális töltési sebessége is elmarad a kategória legjobbjaitól. Ez azt jelenti, hogy egy hosszabb út során nemcsak gyakrabban kell majd tölteni, de a töltési idő is hosszabb lesz, mint például az IM5 vagy a 6e esetében, melyek nemcsak gyorsabban tölthetők, de nagyobb akkumulátorral is elérhetők.
Az e-408 az elektromos autók egyre kiélezettebb versenyében elsősorban hatékonyságával próbál visszavágni. Bár az IM5 és 6e modellek akkumulátorai 10 kWh-val nagyobb kapacitással rendelkeznek, ez a többlet hatótáv komolyabb töltési költségekkel is jár, így a napi üzemeltetésük végső soron drágább lehet. Ennek ellenére az e-408 igyekszik kiegyensúlyozni az arányokat: takarékos energiafelhasználása révén közel került a gyári WLTP-értékhez, amit a saját mérésünk is alátámaszt – 4,0 mérföld/kWh átlagot rögzítettünk, ami csak hajszálnyival marad el a hivatalos 4,1-es adattól.
Mindez azonban csak körülbelül 373 kilométernyi (azaz 232 mérföldnyi) való életbeli hatótávot jelent, ami 2025-ben inkább egy városi kisautóhoz – egy szuperminihez – lenne méltó, mintsem egy kompakt, C-szegmensbe tartozó modellhez. Ez az egyik legnagyobb visszatartó ereje az autónak, főleg azok számára, akik gyakran tesznek meg hosszabb távokat, vagy nem akarnak napi szinten a töltéssel bajlódni.
Az e-408 Allure felszereltségi szinten kedvezőbb árazással érkezik, mint több közvetlen konkurense, viszont a GT kivitel – amelyet mi is teszteltünk – már közel 4000 fontnyi extrával lett felszerelve. Így az ára már szinte súrolja a nagyobb akkumulátorral szerelt Model 3-ét, amely csupán 1300 fonttal drágább, de cserébe akár 702 kilométeres (436 mérföldes) hatótávval is rendelkezik. Ez komoly érv a Tesla mellett azoknak, akiknél az utazási távolság elsődleges szempont.