Kiszivárgott ki Nyerte meg az Ázsia Expresszt!

A nézői feltételezés szerint Lakatos Levente nyerte meg a játékot! Neked mi a véleményed? Ha valóban ő nyerte meg megérdemelte?

Forrás: MSN / FB / EZT

Ez is érdekelhet:

Ahogy az sok kis elektromos autónál megszokott, a Micra is élénken reagál a gázadásra álló helyzetből, az alsó sebességtartományokban kifejezetten fürge. Magasabb tempónál azonban már érezhetően visszafogottabbá válik a gyorsulás, ami ebben a kategóriában teljesen normális – hiszen nem sportautóról van szó, hanem egy praktikus, villanyos kisautóról, amely főleg városi és elővárosi közlekedésre született.

A fékpedál érzete viszont meglepheti azokat, akik más elektromos kisautókból ülnek át: szokatlanul feszes és határozott, ugyanakkor pontosan adagolható, ami ritka az elektromos modellek között. A fékreakció gyors és jól kontrollálható, így a Micra ezen a téren is pozitív meglepetést nyújtott – talán az egyik legjobb ebben a szegmensben, ha a fékérzetet és visszajelzést nézzük.

A regeneratív fékezés mértéke három fokozatban állítható a kormány mögötti váltófülek segítségével, így a vezető saját vezetési stílusához igazíthatja a lassítás intenzitását. Emellett egy valódi egypedálos mód is elérhető, amely aktiválás után képes teljes megállásig lassítani az autót – különösen hasznos ez városi forgalomban, ahol a fékpedál szinte teljesen mellőzhető.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük