Megszólalt Schmuck Andor eltitkolt menyasszonya

A reflektorfényen kívül is jellemző volt rá a jókedv – emlékezett vissza az egykori médiaszemélyiség menyasszonya. – Mindig nagyon humoros volt, azt vallotta, csak így lehet élni. Sokat utaztunk, kirándultunk, a magánéletünket viszont tudatosan óvtuk, nem mutatkoztunk együtt nyilvánosság előtt.

Forrás: MSN / FB / TTOK

Ez is érdekelhet:

A Nissan Micra legnagyobb erőssége, hogy meglepően élvezetes és kiegyensúlyozott vezetési élményt nyújt – különösen városi környezetben. Az alváz mozgékony és élénk, az autó játékosan fordul be a kanyarokba, ugyanakkor nem válik idegesítően ugrálóssá. Országúton tempósabban haladva is megmarad ez a stabilitás, a futómű jól kontrollált, az irányíthatóság pedig kifejezetten magabiztosságot kelt. Az autópályán is kellemes utazópartner: a kormányzás elég súlyos és precíz, az úttartás biztos, a menetzaj szintje pedig alacsony, a rugózás megfelelő komfortot nyújt – a Micra itt is meglepően érettnek hat. Összességében a vezetési élmény nagyon „európai” – nem harsány vagy túlságosan digitális, inkább kifinomult és józan, de ettől függetlenül kifejezetten szórakoztató.

Ez az autó az a fajta társ, ami észrevétlenül csal mosolyt az arcodra. Finoman rávesz, hogy újra megszeresd a vezetést – és ez nem minden városi kisautóról mondható el. A Micra egyértelműen jobb vezetési élményt nyújt, mint a legtöbb konkurense ebben a méretosztályban – bár nem feltétlenül mindegyiknél. És itt érdemes elidőzni egy pillanatra.

Ha a Nissan Micra mellett szóló érvek között a kissé jobb elektromos hatótáv és az energia-visszanyerő fékpádlák megléte szerepel legelöl, akkor nehéz lenne ezeket döntő tényezőként kezelni – különösen akkor, ha a Renault 5 is ott van a kínálatban. A Renault ugyanis egy egészen más szinten játszik, legalábbis ha a formatervezésről van szó.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük