A rapper a fájdalomtól eltorzult arccal mégis csak ennyit reagált:
– „Nagyon megütött… Csattanást éreztem, és hirtelen a bódék előtt találtam magam. Nekem ennyi maradt meg.”
Hiába a sokk, a sérülés és Judie könyörgése, Curtis hajthatatlan maradt. Számára a játék mindent felülírt – még a saját testi épségét és szerelme rettegését is.
VIA TV2
Ez is érdekelhet:
A RAV4 kínálatában nincs helye felesleges sallangoknak: kizárólag egyféle karosszériaformában, ötajtós, ötszemélyes kivitelben kapható, és a közelmúltig csak hibrid vagy plug-in hibrid (PHEV) hajtáslánccal volt elérhető. A hibrid modellek első- vagy összkerékhajtással készültek. A kínálatban szerepel a Design és a GR Sport felszereltségi szint is, utóbbi megjelenését a Toyota versenyrészlege ihlette. Mivel a RAV4 ma már kizárólag plug-in hibridként kapható, az árai elsőre kissé magasnak tűnhetnek, ám valójában versenyképesek olyan PHEV riválisokkal összehasonlítva, mint a Volkswagen Tiguan, a Cupra Terramar vagy a Skoda Kodiaq e-Hybrid.
A használt RAV4-ek ára a brit Auto Express oldalán jelenleg 10 988 fonttól indul, és a legjobb ajánlatok is itt érhetők el. Ugyanitt lehetőség van az autó eladására is.
A RAV4 meglepően agilis viselkedést mutat SUV mivolta ellenére, kiegyensúlyozottan ötvözi a kényelmet és a kezelhetőséget. Bár nem állítható az energia-visszanyerés mértéke, és a GR Sport változat valamivel feszesebb futóművet kapott, összességében kellemes vezetési élményt nyújt. A motorhang viszont erőteljes gyorsításnál kissé nyers. A Toyota TNGA platformjának köszönhetően stabil, biztonságos úttartással rendelkezik, a hajtásláncok pedig jól teljesítenek: a standard hibrid elsőkerék-hajtással 215 lóerőt, összkerékkel 219 lóerőt biztosít. A Plug-in verzió 18,1 kWh-s akkumulátorral és megnövelt teljesítménnyel érkezik, így 302 lóerővel rendelkezik. Minden modell CVT-szerű, fokozatmentes automata váltóval készül, amely „lépéseket” szimulál, hogy a hagyományos automata érzetét keltse.
Gyorsulás tekintetében a RAV4 tisztességes számokat produkál: az elsőkerék-hajtású modell 8,4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, míg az összkerékhajtású változat 8,1 másodperc alatt. A PHEV mindössze 6 másodperc alatt teljesíti ugyanezt, ami már sportos szint, bár a karosszéria kialakítása és a teljesítmény leadásának módja miatt nem különösebben sportos az érzet. A végsebesség minden esetben 180 km/h.