A legnagyobb fordulat a Szabival közös randiján történt. Az autóban Erika rögtön a pénz felől kezdte faggatni a férfit, és a hajózásból azonnal arra következtetett, hogy csakis jómódú emberről lehet szó. Szabolcs próbálta visszafogottan kezelni a helyzetet, ám Erika kijelentése, miszerint „utcaseprő nem űzhet ilyen sportokat”, mindent eldöntött. Szabi ekkor nyíltan közölte vele: nem szeretne többé kapcsolatot tartani vele.
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
A motorpaletta is változott a modellfrissítéssel: a benzines kínálat központi eleme az 1,2 literes, háromhengeres turbómotor (e-THP), amely 110 és 130 lóerős változatokban érhető el. A kisebb teljesítményű változat eredetileg ötfokozatú kézi váltóval készült, de a ráncfelvarrás után ez is hatfokozatúvá vált. A 130 lóerős változat kérhető hatfokozatú kézivel vagy az EAT6 automata váltóval is.
A dízelmotorok palettája három különböző BlueHDi motorra épül: 1.5, 1.6 és 2.0 literes, mindegyik négyhengeres kivitelben. Az 1.6-os dízel elérhető volt 100 és 120 lóerős verzióban, mindkettő hatfokozatú kézi váltóval, de a 120 lóerős változat esetén az automata váltó is választható volt. A ráncfelvarrás után a 120 lóerős 1.6-ost lecserélték egy új, korszerűbb, 1.5 literes, 130 lóerős motorra, amelyhez már az új EAT8 automata is társulhatott.
A legerősebb dízelmotor, a 2.0 literes BlueHDi kétféle teljesítménnyel volt elérhető: 150 és 180 lóerővel. A 150 lóerős változat kérhető kézi váltóval vagy automata EAT6-tal, míg a 180 lóerős csúcsváltozat kizárólag automata váltóval készült, és kizárólag a sportos GT felszereltséggel párosítható.
A felszereltségi szintek tekintetében a 308 SW választéka négy fő kategóriára oszlik: Active, Allure, GT Line és GT. A belépőszintet jelentő Access modell a 2017-es frissítés során kikerült a kínálatból. Ezek az elnevezések az ötajtós hatchback változatnál is megegyeznek, azonban míg a hatch elérhető volt sportos GTi kivitelben is, a kombi esetében nem készült ilyen kihegyezett változat – így például a SEAT Leon ST Cupra vagy a Ford Focus ST kombi közvetlen riválisát hiába keressük a 308 SW kínálatában. Ugyanakkor a frissítés során bemutatkozott egy 222 lóerős, 1.6 literes turbómotoros változat is, amely kizárólag GT felszereltséggel volt elérhető, így legalább részben kielégítette a sportosabb megjelenésre és menetteljesítményre vágyó vásárlókat.